Game of Thrones spin-off House of the Dragon krijgt eerste draak van een trailer

De Targaryens komen eraan. Een nieuwe teaser voor de Game of Thrones spin-off House of the Dragon, deze morgen vrijgegeven, zet de sfeer voor de show. Hoewel er geen specifieke releasedatum is, belooft HBO een première in 2022.

Bedacht door George R.R. Martin en gebaseerd op het boek van de auteur Fire & Blood, is House of the Dragon een prequel die zich 200 jaar voor de gebeurtenissen van de originele Game of Thrones-serie afspeelt. De nieuwe serie vertelt de geschiedenis van House Targaryen, en zal volgens de geruchten de gebeurtenis uitbeelden die bekendstaat als "The Dance of the Dragons", de Targaryen-burgeroorlog. Thrones-veteraan Miguel Sapochnik zal de pilot en extra afleveringen regisseren en zal ook als showrunner optreden samen met Ryan Condal (Colony).

House of the Dragon begon afgelopen mei met de productie. Dit met een goed gevulde cast. In seizoen 1 zijn te zien: Emma D'Arcy als Prinses Rhaenyra Targaryen, Matt Smith als Prins Daemon Targaryen, Steve Toussaint als Lord Corlys Velaryon, Olivia Cooke als Alicent Hightower en Rhys Ifans als Otto Hightower. HBO's beschrijving voor Rhaenyra was veelzeggend: “The king’s first-born child, she is of pure Valyrian blood, and she is a dragonrider. Many would say that Rhaenyra was born with everything … but she was not born a man.” Veelbelovend dus.

 
Ik snap dat ge ne pun wilt geven maar een draak van nen trailer wilt zeggen nen heel slechten trailer.. Ik weet niet of dat de bedoeling was? :)
 
Vroeger was mijn handle overal Khaeleesi, maar nadat ze mijn madam zo hebben afgemaakt... I don't know if I can handle any more
 
Terug
Bovenaan