FF / Bitwarden / Telenet webmail probleempje ***OPGELOST***

videast

Active member
Supporter
Nog iemand die deze combinatie gebruikt: Firefox, met Bitwarden extension en Telenet webmail, op Win10 pro.
Dat heeft jarenn perfect gewerkt. Sinds deze week heb ik een raar fenomeen: als ik een mail uit de inbox aanklik, komt die blanco op het scherm voor from/to/body van de mail. Enkel het subject staat er. Schakel ik de Bitwarden extension uit, dan komt de mail weer volledig zichtbaar. Om enige invloed van andere extensions te elimineren, heb ik alle andere tijdelijk uitgeschakeld. Mid vorige week was er een FF update. Me dunkt dat het sinds dan is dat het probleem de kop opstak.

Bij een identieke test in de Brave browser, werkt alles wel.

Iemand anders die dat ook heeft (of effe kan testen)? Of een mogelijke oplossing?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je het probleem nog hebt, maar hier werkt het gewoon. Mijn Bitlocker extensie heeft versie 2024.4.1, en Firefox versie 127.0. Wel op Win11 Enterprise, maar ik acht de kans redelijk klein (maar niet onbestaande) dat het verschil tussen win10 en win 11 daar invloed op heeft.

Ik heb ook nog een hoop andere extensies op staan overigens, wie weet hebben die ook een invloed, bijvoorbeeld dat het element dat een probleem veroorzaakt bij mij geblokkeerd is. Ik ga hier niet al mijn extensies zetten, maar diegene waarvan ik vermoed dat die invloed kunnen hebben zijn:
uBlock origin
Privacy Badger
CanvasBlocker
Consent-O-Matic

Dank je wel voor de feedback, @Hit Hard, hier ook FF v127 en die bitwarden versie. Ublock origin heb ik ook, de andere niet.

Ik had ook een support ticket geopend bij Bitwarden. Zeer snel reactie, zelfs in het weekend. Vragen om een aantal logs te uploaden (gedaan), en versies te checken, maar tot dusver nog geen centimeter dichter. Er komt blijkbaar binnenkort een update van de bitwarden extensie (waarvan ze hopen dat die het probleem oplost).

Noot: bij Brave browser met bitwarden extensie werkt het wel.

Nog even wat feedback over de OPLOSSING (voor het geval iemand anders dit ooit ook voorheeft).
Heb het al gezegd, Bitwarden support is zeer aktief (en dat voor die 10$ per jaar die ik betaal +++). Uiteindelijk komt iemand van hun support met de vraag om "vragen om opslaan en gebruik passkeys en wachtwoorden" af te zetten.
En BINGO, plots werkt Telenet Webmail weer als voordien. Te vinden als eerste element van INSTELLINGEN, NOTIFICATIONS:

Screenshot 2024-07-07 123832.png

De nieuwe versie van de Bitwarden extensie had er dus niks mee te maken.

Terug
Bovenaan