RPG PC XBOX Fallout 5

Teknohol1c

Active member
fallout.png


release: TBA
genre: RPG
dev: Bethesda

Fallout 5.

Elder Scrolls 6 is in pre-production and, you know, we’re going to be doing Fallout 5 after that, so our slate’s pretty full going forward for a while.

 
Het duurt allicht nog een eeuwigheid maar kom, fallout 5 is officieel aangekondigd door den Todd! Na Starfield en ES...
Hopelijk krijg ik dit in mijn pollekes voor mijn 50ste :rofl:
 
Er is hoop! Wil al heel graag een nieuwe Fallout, Fallout 76 zei me persoonlijk niet zo veel.
 
Jullie zijn er wel vroeg bij hoor, het komt pas na TES6 wat ook nog een eeuwigheid zal duren :headshake:
 
Jullie zijn er wel vroeg bij hoor, het komt pas na TES6 wat ook nog een eeuwigheid zal duren :headshake:

Ja, ik kon mijn enthousiasme niet de baas toen ik het artikel tegen kwam.
Ik werd dan ook benieuwd wat men er zou van verwachten. In welke tijdspanne we deze keer graag zouden op verkenning gaan. Misschien vanuit het standpunt van een andere minder uitgediepte factie. Kweet dat er hier zeker volk zit die de lore veel beter kent als ik, ondanks dat ik grote fan ben geworden sedert ik in de reeks ben gestapt via FO4.
FO76 was dan misschien eens een experiment, maar ik denk wel dat het een pak nieuwe mogelijkheden naar de reeks heeft gebracht.
 
Terug
Bovenaan