Dexels
Well-known member
Ik ben hier een tooltje aan het maken die dummie proof moet worden, vandaar dat ik met een formulier wil werken in excel.
Heb al een en ander werkend in mijn file (niet het bijgevoegde bestand)
In bijlage heb ik alles beperkt tot het probleem.
Situatie: ik heb een Excel-bestand met een formulier (Formulier 2) waarin drie ComboBox-elementen staan:
ComboBox_verkoper
ComboBox_Sjaar
ComboBox_dossier
Je gegevens staan in het tabblad "lijsten", waar:
Kolom V de "verkopers" bevat die de ComboBox_verkoper vullen.
Kolom U de "jaren" bevat die de ComboBox_Sjaar vullen.
ik wil nu ComboBox_dossier vullen met waarden uit kolom A van het tabblad "lijsten", gefilterd op basis van de invoer in ComboBox_verkoper en ComboBox_Sjaar.
Probleem: In een vorige versie heb ik het voor elkaar gekregen om te filteren met slechts één ComboBox (bijvoorbeeld alleen "verkoper"), maar met een tweede filter en ik probeer om ook op "jaar" te filteren, blijft ComboBox_dossier leeg.
Heb al een en ander werkend in mijn file (niet het bijgevoegde bestand)
In bijlage heb ik alles beperkt tot het probleem.
Situatie: ik heb een Excel-bestand met een formulier (Formulier 2) waarin drie ComboBox-elementen staan:
ComboBox_verkoper
ComboBox_Sjaar
ComboBox_dossier
Je gegevens staan in het tabblad "lijsten", waar:
Kolom V de "verkopers" bevat die de ComboBox_verkoper vullen.
Kolom U de "jaren" bevat die de ComboBox_Sjaar vullen.
ik wil nu ComboBox_dossier vullen met waarden uit kolom A van het tabblad "lijsten", gefilterd op basis van de invoer in ComboBox_verkoper en ComboBox_Sjaar.
Probleem: In een vorige versie heb ik het voor elkaar gekregen om te filteren met slechts één ComboBox (bijvoorbeeld alleen "verkoper"), maar met een tweede filter en ik probeer om ook op "jaar" te filteren, blijft ComboBox_dossier leeg.

) die hier eens zijn licht op kan laten schijnen?