Solved Error nieuwe animated GIF avatar

This post has been solved

Bloembak

Well-known member
Crowdfunder FE
Telkens ik een gifje als avatar wil plaatsen krijg ik volgende melding: "Oops! We ran into some problems. Please try again later. More error details may be in the browser console."

Historie:
- Vandaag een gifje geplaatst als nieuwe avatar (toen werkte de functie dus wel).
- Het gifje was iets te flashy en toen ik het na een kwartier wou verwijderen, lukte dit niet. Het is toen wel verwijderd geraakt, maar ik vermoed door een mod die het ook te flashy vond.
- Nadien kon ik wel een afbeelding als avatar nemen, maar geen gifje meer.

Ligt dit aan de website? Ligt dit aan een mod die mij beperkt in het kiezen van een avatar? Ik heb alleszins geen PM ontvangen.
 
Geen van de mods heeft zoiets gemeld, dus daar is het probleem zeker niet :)

Ik zie wel een buttload aan errors in mijn log dat je een te grote GIF aan het proberen bent waarop de dynamische grootte-aanpasser vastloopt.
 
Ik denk dat ik een 5-tal verschillende gifjes constant aan het proberen was, de ene al groter dan de andere, maar blijkbaar allemaal te groot. (en zeker niet zo flashy als de eerste)

Is er een grootte waarmee we rekening moeten houden?
 
Het is moeilijk om er een exact getal op te kleven vrees ik.

Voor zover ik weet zal die library (als de oorspronkelijke GIF dimensioneel te groot is) alle frames unpacken + resizen en er een nieuwe gif van maken dat wel past. De in-memory grootte bij bewerken is sowieso een pak groter dan de compressed versie die geüpload wordt, en afhankelijk van de inhoud vd GIF kan dat best menig percentage (TE) groter worden qua bewerkingsgrootte/-duur.
 
Terug
Bovenaan