EPB-verslaggever worden

Bedankt voor de nuttige input!
@StevenP, doe jij professioneel EPB-verslaggeving?

De opleiding heeft inderdaad een niet te verwaarlozen kost, de mogelijkheid bestaat echter dat ik deze door mijn werkgever kan laten betalen. Ik heb namelijk een redelijk opleidingsbudget voor individuele ontwikkeling, het enige 'probleem' is dat EPB niet direct gerelateerd is aan mijn werk (is eerder Elektriciteit/EM)

De meeste opleidingen zijn echter begin maart gestart, dus het zal sowieso nog tot september duren eens ik eraan kan beginnen indien ik het zou doen.
 
Nee, na het examen ben ik er niet mee aan de slag gegaan: toen ik begon aan de opleiding was begonnen was er nog geen probleem met het combineren met een job bij een aannemer. Tussen de start van de opleiding en het examen was die eis er gekomen. Ergens begrijpelijk om de neutraliteit te bewaren dat je niet je eigen projecten gaat indienen. In mijn geval best zuur van het geld en de tijd. Ik werkte toen bij een baggeraar, volgens de letter een aannemer, en had de ambitie om af en toe een particuliere woning te doen als EPB-verslaggever..
In al haar flexibiliteit zei het toenmalige VEA "Nee, computer says no".
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan