email verzonden , ongedaan maken?

D

Deleted member 451

Guest
hoi hoi,

ik zit hier met iets vreemds op het werk:

ik kreeg een email van een potentiele klant. nu wil ik die email nog eens overlopen met mijn baas, zie dat die verdwenen is !!

ik dacht, misschien per ongeluk op delete geduwd? nee kan niet, zit ook niet in mijn prullenbak!


is dus de aller eerste keer dat ik zo iets mee maak..
wij werken met een web based email box (dus via google chrome), geen "download" imap of hoe heet dit ook, van outlook of dergelijk....



Kan je dit dan ? emails verzonden, ongedaan maken?

zoja hoe, want het gebeurt ook soms eens dat ik een email verstuurd heb en per ongeluk de bijlage vergeten was, zou wel handig zijn als je dit kan ongedaan maken?
 
Kijk eens in uw verzonden map.

In Outlook kun je bijvoorbeeld wel instellen dat een mail pas na bepaalde tijd (1min ofzo) verzonden wordt nadat je op verzenden gedrukt hebt.

Op die manier kun je het toch nog wijzigen mocht er iets niet juist zijn.
 
Zelfde met Google Chrome. Bij mij staat er één minuut op, geloof ik. Maar na die minuut (of als het nog niet stond ingesteld bij het versturen) kan het niet meer.
 
Wat @PLCman & @Loser beschrijven is niet wat er hier (misschien) gebeurd is. Dan wordt het verzenden uitgesteld, de ontvanger krijgt de mail nog niet. In de TS zijn geval had de ontvanger al de mail gekregen.

Het enige wat dan kan, is een recall:

Maar dit is specifiek bij Exchange, en kunt ook enkel unread recallen dacht ik.
 
ja het is een vreemd gevalletje geweest,
die mail is nog steeds onvindbaar.

ik heb hem wel als "unread" terug gemarkeerd, dus die zou kunnen "gerecalled" geweest zijn door de verzender.
 
Misschien een domme opmerking op een forum als dit vol IT gerelateerde mensen maar als je ctrl + enter doet dat wordt je mail automatisch verzonden. Kan zijn dat je die combo per ongeluk ingetikt hebt?
 
Misschien een domme opmerking op een forum als dit vol IT gerelateerde mensen maar als je ctrl + enter doet dat wordt je mail automatisch verzonden. Kan zijn dat je die combo per ongeluk ingetikt hebt?
nee want ik heb het hier over een ONTVANGEN mail die ik niet meer terug vind.... (waarvan ik denk dat de verzender hem ongedaan heeft gemaakt of iets dergelijks)
 
Terug
Bovenaan