Elektriciteit symbolen voor grondplan en eendraadschema in dwg

Eendraadsschema

Active member
Mss hebben gebruikers die hun schema en grondplan in autocad willen tekenen hier ook iets aan heb de symbolen lijst van trikker omgezet naar DWG.

Ga in de toekomst er nog blocks van te maken met attributes zodat als je dubbel op het symbool duwt er een kringnummer kunt bijzetten.

Omdat ik hier geen bestanden kan uploaden verwijs ik jullie naar een ander forum zie Link.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top post dit. Ik ga ze binnenkort gebruiken als ik mijn schema moet het tekenen voor een uitbreiding!
 
Voor mensen die gewoon op zoek zijn naar een goed programma kan ik trikker aanraden.
Is z'n 500 euro als professional zeker waard.
Al mis ik wel een aantal features die het allemaal veel sneller zouden maken. Bv. een 'tab' toets waarmee je snel kan navigeren tussen de zekeringen.
 
Mss hebben gebruikers die hun schema en grondplan in autocad willen tekenen hier ook iets aan heb de symbolen lijst van trikker omgezet naar DWG.

Ga in de toekomst er nog blocks van te maken met attributes zodat als je dubbel op het symbool duwt er een kringnummer kunt bijzetten.

Omdat ik hier geen bestanden kan uploaden verwijs ik jullie naar een ander forum zie Link.
Mooie binnenkomer op het forum wel :D
En ik destijds maar sukkelen om die symbolen deftig te krijgen :D
 
Kan er me iemand helpen hoe ik in Autocad electrical het eendraadschema link aan het situatieschema?
Zodat de symbolen dezelfde nummering behouden blijven en bij het verwijderen op het ene plan ook verwijdert op het andere!
Bedankt alvast :)
 
Kan er me iemand helpen hoe ik in Autocad electrical het eendraadschema link aan het situatieschema?
Zodat de symbolen dezelfde nummering behouden blijven en bij het verwijderen op het ene plan ook verwijdert op het andere!
Bedankt alvast :)
Ik gebruik enkel de gewone autocad. Mss gewoon filmpjes op internet zoeken.
 
Mss hebben gebruikers die hun schema en grondplan in autocad willen tekenen hier ook iets aan heb de symbolen lijst van trikker omgezet naar DWG.

Ga in de toekomst er nog blocks van te maken met attributes zodat als je dubbel op het symbool duwt er een kringnummer kunt bijzetten.

Omdat ik hier geen bestanden kan uploaden verwijs ik jullie naar een ander forum zie Link.
Respect dat je de medemens wil helpen, maar uiteindelijk kom je met een snelle Google Search ook op die website uit (zelf recent eendraadschema opgemaakt)
 
Respect dat je de medemens wil helpen, maar uiteindelijk kom je met een snelle Google Search ook op die website uit (zelf recent eendraadschema opgemaakt)
Toch nergens nodig om zo neerbuigend te doen? Uiteindelijk staat alles wel ergens op het internet al geschreven. Dus kunnen we beter maar dit forum ook opdoeken?
 
Terug
Bovenaan