Eerste trailer voor Marvel-serie Wonder Man met Yahya Abdul-Mateen II

Marvel Studios heeft een nieuwe trailer onthuld voor hun aankomende serie Wonder Man. Yahya Abdul-Mateen II speelt Simon Williams, een acteur die auditie doet voor de hoofdrol in Wonder Man, een aankomende reboot van een project uit zijn jeugd. Het verhaal draait om Simon en Trevor Slattery (Ben Kingsley), die een band opbouwen door hun gedeelde liefde voor acteren. De serie is bedacht door filmmaker Destin Daniel Cretton en Andrew Guest. Wonder Man verschijnt vanaf 27 januari op Disney+.

Het feit dat ze deze serie als één geheel droppen, en niet aflevering per aflevering, zegt veel.
Gebrek aan vertrouwen in het eigen materiaal.

Daredevil Reborn kon ik nog wel terug appreciëren. Maar Disney+ heeft de afgelopen jaren absolute rommel opgeleverd: Echo, Ironheart, Secret Invasion, ...

Trailer doet me niet bepaald zin krijgen in de serie. Vooral omdat ik na het kijken van de trailer nog altijd geen idee heb waar het over gaat gaan. Tenzij "iemand met superkrachten wil acteur worden" het hele plot gaat zijn.

Ik was sowieso ook al geen fan van heel het "The Mandarin is een acteur" gedoe uit Iron Man 3. En djees wat een irritant muziekje.

:rolleyes: ik zal de serie maar afwachten om er dan een ordeel over te vellen, maar zoals gezegd hierboven geeft de trailer me ook geen zin om deze te bekijken. Zoveel anders dat ge met Marvel kunt doen... wat een losers bij Disney. De enige goede Marvel series waren die op Netflix. En dat was het dan. Yep, zelf Iron Fist was beter dan de beste serie uit de Disney stal.

:rolleyes: ik zal de serie maar afwachten om er dan een ordeel over te vellen, maar zoals gezegd hierboven geeft de trailer me ook geen zin om deze te bekijken. Zoveel anders dat ge met Marvel kunt doen... wat een losers bij Disney. De enige goede Marvel series waren die op Netflix. En dat was het dan. Yep, zelf Iron Fist was beter dan de beste serie uit de Disney stal.

Nu ook niet overdrijven, met WandaVision, Loki en zelfs Hawkeye hebben ze nog best wél héél goede tot goede series gemaakt.
Maar tja, The Falcon & The Winter Soldier, Secret Invasion, IronHeart, Echo, Agatha, ... daar gingen ze voor het "preken" in plaats van goede verhalen, zelfs in DareDevil Reborn zie je de "oude" stukken die ze duidelijk gefilmd hadden voor ze zich trachten te herpakken.

Ik geef wel toe, Disney+ heeft wel degelijk het niveau van Jessica Jones, DareDevil en The Punisher nog niet kunnen evenaren, maar Iron Fist is een zéér lage lat (op de bodem).

Terug
Bovenaan