Atemo
Banned
Antwerpen
iTrader:
100% (5/5)
- Gevraagde goederen
- 2x sli bridge flex ribbons of kabels (oude sli kabels) 5 euro voor de 2.
Hey,
Ik kan het ni geloven da ge in geen enkele pcwinkel of webshop zoals alternate etc de gewone sli bridges flex kunt kopen! Ze hebben enkel hb sli bridge en nvlink en das zwaar overpriced. Ik heb gewoon 2 goedkope sli kabels nodig van circa 5 cm lang die spotgoedkoop zijn 4 of 5 euro per sli kabel en niemand die da verkoopt behalve ebay en amazon maar daar is dat veel te overpriced + absurde verzendingskosten en op amazon zelfs niks leverbaar maar staat wel op hun site rare toestanden. No thx. Heeft er iemand 2 flexibele sli kabels liggen van 5 cm lang? Das zeer belangrijk da moet flexibel/buigbaar zijn.
EDIT: foto's toegevoegd.
Ik kan het ni geloven da ge in geen enkele pcwinkel of webshop zoals alternate etc de gewone sli bridges flex kunt kopen! Ze hebben enkel hb sli bridge en nvlink en das zwaar overpriced. Ik heb gewoon 2 goedkope sli kabels nodig van circa 5 cm lang die spotgoedkoop zijn 4 of 5 euro per sli kabel en niemand die da verkoopt behalve ebay en amazon maar daar is dat veel te overpriced + absurde verzendingskosten en op amazon zelfs niks leverbaar maar staat wel op hun site rare toestanden. No thx. Heeft er iemand 2 flexibele sli kabels liggen van 5 cm lang? Das zeer belangrijk da moet flexibel/buigbaar zijn.
EDIT: foto's toegevoegd.
Laatst bewerkt:

Ik ben al blij met 1 kabel. Ik kan niks doen zonder sli kabel he. Das hetzelfde alsof ge een porsche voor uw deur hebt staan die staat te blinken maar ge hebt de sleutel er ni van. Geen enkele pc winkel heeft sli kabels, ik ben overal gaan kijken en horen. Ebay begin ik ni aan te lange wachttijden met coronotoestanden en dure verzendkosten. Jullie zijn mijn enige hoop 
Kan veel gebeuren op die tijd. Ik lees het 'gezocht' forum niet zo vaak. Goed dat het ondertussen opgelost is