Streamz Doe Zo Voort

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE


In de Streamz Original-reeks ‘Doe zo voort’, kruipt Lukas Lelie acht afleveringen van telkens minder dan vijftien minuten in de huid van een leerkracht lager onderwijs die samen met enkele cultureel diverse, zeer kieskeurige en ronduit eigenaardige ouders het rapport en de vooruitgang van hun kleine hartendief bespreekt.

Bereid u voor op een flinke scheut satire en een stoet aan gevestigde acteurs gaande van Bart Hollanders over Bruno Vanden Broecke, Janne Desmet, Ella Leyers tot Jennifer Heylen die het begrip ‘helikoptergedrag’ naar komische nieuwe hoogtes tillen.

De reeks, die exclusief te zien is op Streamz, werd bedacht en geschreven door Lelie, geproduceerd door Woestijnvis en geregisseerd door Jan Eelen en Jelle Gordyn.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel heb ik 2 afleveringen gezien en kan het wel smaken. Luchtige humor, ideaal als tussendoortje, want zijn korte afleveringen.
 
Momenteel heb ik 2 afleveringen gezien en kan het wel smaken. Luchtige humor, ideaal als tussendoortje, want zijn korte afleveringen.

Zal het binnenkort ook een kans geven. De droogheid van Lukas Lelie aangevuld met goeie cast en Jan Eelen in de regie zouden het toch moeten doen.
 
Gezien en goed bevonden. Slechts 1 groot minpunt

Charlotte Timmers die een rol heeft maar waarvan je enkel de stem hoort 😒
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Heb ze ook volledig gezien. Ik moest elke aflevering wel eens lachen, maar de eerste bleef uiteindelijk toch de beste. :)
 
Terug
Bovenaan