Beste allen,
Op dinsdag 06/07 bestelde ik een Samsung Odyssey G7 bij mijn lokale elektrowinkel van de groep Selexion. Die monitor kon ik op donderdag 08/07 reeds gaan ophalen rond 15u30 in de namiddag maar bij het installeren merkte ik dat er een serieus defect in het paneel en scherm zat (zie foto). Ik nam meteen telefonisch contact met de winkel en rond 18u stond de monitor al in zijn originele verpakking terug in de winkel.
De verkoper daar excuseerde zich en zei letterlijk "ze zullen ermee gegooid hebben zeker..." en "we doen het nodige". Ondertussen zijn we 2 weken verder en 2 e-mails van mij naar hen later en telkens krijg ik als antwoord "we wachten op feedback van de leverancier". Afgelopen dinsdag belde ik dus om te vragen hoe dit nu juist zat en wanneer ik een oplossing mocht verwachten en kreeg ik een nogal nors antwoord "Ja, wij wachten nog steeds op feedback van onze leverancier maar blijkbaar doen ze moeilijk om te aanvaarden dat het om schade bij het transport gaat". Ja daar ben ik vet mee natuurlijk en ik wou even vragen wat ik nog extra kan doen om toch de wettelijke garantie te krijgen waar ik recht op heb.
Heeft iemand advies over hoe ik het best aanpak en welke stappen ik nog kan zetten?
Foto:
Op dinsdag 06/07 bestelde ik een Samsung Odyssey G7 bij mijn lokale elektrowinkel van de groep Selexion. Die monitor kon ik op donderdag 08/07 reeds gaan ophalen rond 15u30 in de namiddag maar bij het installeren merkte ik dat er een serieus defect in het paneel en scherm zat (zie foto). Ik nam meteen telefonisch contact met de winkel en rond 18u stond de monitor al in zijn originele verpakking terug in de winkel.
De verkoper daar excuseerde zich en zei letterlijk "ze zullen ermee gegooid hebben zeker..." en "we doen het nodige". Ondertussen zijn we 2 weken verder en 2 e-mails van mij naar hen later en telkens krijg ik als antwoord "we wachten op feedback van de leverancier". Afgelopen dinsdag belde ik dus om te vragen hoe dit nu juist zat en wanneer ik een oplossing mocht verwachten en kreeg ik een nogal nors antwoord "Ja, wij wachten nog steeds op feedback van onze leverancier maar blijkbaar doen ze moeilijk om te aanvaarden dat het om schade bij het transport gaat". Ja daar ben ik vet mee natuurlijk en ik wou even vragen wat ik nog extra kan doen om toch de wettelijke garantie te krijgen waar ik recht op heb.
Heeft iemand advies over hoe ik het best aanpak en welke stappen ik nog kan zetten?
Foto:
New item by Jonas Segaert
photos.app.goo.gl