Deel hier kortingen / promo’s

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Het leek me wel leuk om een algemeen topic te hebben waar mensen interessante kortingen kunnen delen.

- Heb je ergens een goede korting gezien op een bepaald artikel?
- Loopt er een mooie promo van een bepaalde winkel?
- Heb je een kortingscode die je wil delen?

Smijt het hier in de groep en maak misschien een mede BG-er tevreden. :thumb:



Om de spits af te bijten, ik heb een promocode van € 9,95 van de webshop Farmaline.

(Geldig voor éénmalig gebruik t.e.m. 15/01/2022 of zolang de voorraad strekt bij een aankoop vanaf € 19. Niet cumuleerbaar met andere promocodes.)

Wil jij deze code? Stuur een PM. De eerste mag hem hebben.
 
Promo code van 10% voor aankoop ExcluWeb product op de Bongo webshop.

(Actie geldig t/m 22/01/2022 om 23.59 uur. Niet geldig op cadeaubonnen en zakelijke bestellingen. Niet geldig i.c.m. andere acties en promocodes. Enkel geldig voor de aankoop van ExcluWeb producten op https://www.bongo.be/nl/. Puy du Fou cadeaubonnen zijn uitgesloten.)

PM voor als je hem wil.
 
Als je klant bent bij ING. ING+ deals --> Momenteel (Momenteel nog tot morgen) 20% cashback, als je in de Delhaize betaalt met je ING kaart.
Dus 100€ betalen aan de kassa met je kaart? --> 20€ cashback op je rekening een paar dagen later. Geen slechte deal.
 
Als je klant bent bij ING. ING+ deals --> Momenteel (Momenteel nog tot morgen) 20% cashback, als je in de Delhaize betaalt met je ING kaart.
Dus 100€ betalen aan de kassa met je kaart? --> 20€ cashback op je rekening een paar dagen later. Geen slechte deal.
Ik zie die deal staan, maar bij mij is het enkel 4% cashback op de derde opeenvolgende aankoop bij Delhaize.
 
Ik zie die deal staan, maar bij mij is het enkel 4% cashback op de derde opeenvolgende aankoop bij Delhaize.
Ah vreemd, andere deals per persoon / klant? :support:
Dat wist ik niet maar ergens is dat wil slim bekeken.

pkLFdOG.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan