dev!lke
Active member
Hallo
Sinds een lange tijd heb ik een Deco X60 (3units) in ons huis staan. Maar sinds gisterenavond vallen ze constant uit, voor +-10seconden, dan herstelt de verbinding zich en daarna valt hij terug uit, terug verbinding en zo is het een eindeloze cyclus.
Wat ik al gedaan heb:
Modem gereset -> Deco gereset
Deco gereset -> Modem gereset
Modem uitgetrokken
Deco uitgetrokken
Alles is up to date
Als accessPoint ingesteld
Deco's verwijderd en opnieuw toegevoegd (dmv een back-up)
Deco's verwijderd en nieuw netwerk gemaakt (geen back up)
Probleem blijft nog steeds aanhouden.
Hierjuist heb ik ook een ticket gemaakt bij TP Link, in de hoop dat ze mij kunnen verder helpen.
Maar als er hier iemand is dat hetzelfde probleem heeft gehad of mij kan helpen, zoveel te beter.
Mijn provider is Orange en tot nu toe heb ik er geen problemen mee.
Mijn PC en playstation zijn aangesloten op de modem (niet op de deco's) en deze blijven verbinding hebben, juist zoals de TV (decoder).
Sinds een lange tijd heb ik een Deco X60 (3units) in ons huis staan. Maar sinds gisterenavond vallen ze constant uit, voor +-10seconden, dan herstelt de verbinding zich en daarna valt hij terug uit, terug verbinding en zo is het een eindeloze cyclus.
Wat ik al gedaan heb:
Modem gereset -> Deco gereset
Deco gereset -> Modem gereset
Modem uitgetrokken
Deco uitgetrokken
Alles is up to date
Als accessPoint ingesteld
Deco's verwijderd en opnieuw toegevoegd (dmv een back-up)
Deco's verwijderd en nieuw netwerk gemaakt (geen back up)
Probleem blijft nog steeds aanhouden.
Hierjuist heb ik ook een ticket gemaakt bij TP Link, in de hoop dat ze mij kunnen verder helpen.
Maar als er hier iemand is dat hetzelfde probleem heeft gehad of mij kan helpen, zoveel te beter.
Mijn provider is Orange en tot nu toe heb ik er geen problemen mee.
Mijn PC en playstation zijn aangesloten op de modem (niet op de deco's) en deze blijven verbinding hebben, juist zoals de TV (decoder).