De SHITcoin thread!

Ben je ingestapt? GET lijkt eindelijk wat upwards movement te tonen. Ik denk dat 2024 een leuk jaar voor hen wordt. Er is ook sprake van een mogelijke rebranding.

En er zijn leuke GET fueled events dit weekend:


Er komt een rebrand aan voor GET en ze willen dit combineren met een grote marketingcampagne.
Beam is x20 gegaan na een rebrand en Beam en GET werken nauw samen.
Ik denk dat de downside mogelijkheid relatief laag is gezien de tokenomics en adoptie (ticketing bedrijven kopen constant GET aan: GUTS bvb heeft voor 60.000 € aan GET gekocht vorig maand) terwijl de upside enorm is. Een mooi instapmoment imho

 
Laatst bewerkt:
GET wordt gerebrand naar OPEN blijkbaar, en ze komen ook solana en andere chains.
Nuja, valt niet echt onder de shitcoins denk ik :)
 
GET wordt gerebrand naar OPEN blijkbaar, en ze komen ook solana en andere chains.
Nuja, valt niet echt onder de shitcoins denk ik :)
Yep. Nieuwe token tradeable vanaf 28 maart dacht ik.

+ er komt een gigantische deal (ze spreken over 10 miljoen tickets dit jaar nog en de grootste web3 "onboarding" in crypto). Ben benieuwd.
 
Wat hoop ik dat dit geen gebakken lucht is. Zit ondertussen 7 jaar in dit project en ben toch al vaak teleurgesteld geweest. Ze hebben in ieder geval heel veel werk indien ze meer visibiliteit willen creëren. Momenteel is er bitter weinig interactie met hun sociale media.
 
Wat hoop ik dat dit geen gebakken lucht is. Zit ondertussen 7 jaar in dit project en ben toch al vaak teleurgesteld geweest. Ze hebben in ieder geval heel veel werk indien ze meer visibiliteit willen creëren. Momenteel is er bitter weinig interactie met hun sociale media.
Ik denk niet dat ze zoiets verzinnen. Ze hebben geen verleden van leugens verspreiden.
Ze zijn imo nu wel sterk bezig met het werken aan meer visbibiliteit met de rebrand. Er is ook een grote DAO Grant toegezegd voor crypto marketing. En er komt hoogstwaarschijnlijk (eindelijk) een grote exchange.
 
Wat hoop ik dat dit geen gebakken lucht is. Zit ondertussen 7 jaar in dit project en ben toch al vaak teleurgesteld geweest. Ze hebben in ieder geval heel veel werk indien ze meer visibiliteit willen creëren. Momenteel is er bitter weinig interactie met hun sociale media.

Newsflash alle crypto is gebakken lucht :oi22:
 
Mensen, haal uw crypto weg van Kucoin! Er is wat gaande. Co-founders gearresteerd.

Ik hoor dat sommige mensen all problemen hebben om hun crypto eraf te halen.
 
Terug
Bovenaan