Podcast De Peperkwekerij/Klokslag 12

Nrt

Well-known member
Ik heb deze twee podcasts samengezet omdat het deels om dezelfde mensen gaat die de podcast maken.

In Klokslag 12 bespreken ze meestal twee à drie horrorfilms uitgebreid en voor de rest bepaalde horrorfilms wat korter. Bij die uitgebreide besprekingen zit meestal een oude film en een recentere film. Met de nodige humor bespreken ze dit.

De Peperkwekerij is wat losser. De hosts zijn Jordi Ostir en Anthony Palaia. De podcast dankt zijn naam aan een gezamenlijke hobby: pepers kweken en tuinieren. Het is zeker geen podcast over dit onderwerp alleen. Wel doen ze af en toe aan het proeven van zeer pikante pepers of andere pikante zaken. Dit is zeker niet de hele tijd. Ze hebben het ook over punk, (oude) films, feestjes van vroeger, de maatschappij,... Echt een AANRADER.

 
JAAAAAA. Zo'n fan van deze kerels.

Maar ik heb wel wat schrik dat de twee formats steeds meer op elkaar gaan beginnen gelijken, nu Anthony Lorenz heeft vervangen. Jammer dat die laatste weggaat, vond hem echt nodig als nuchtere kerel. Hopelijk blijft het niveau van hoogstaand gelul aanhouden.
 
JAAAAAA. Zo'n fan van deze kerels.

Maar ik heb wel wat schrik dat de twee formats steeds meer op elkaar gaan beginnen gelijken, nu Anthony Lorenz heeft vervangen. Jammer dat die laatste weggaat, vond hem echt nodig als nuchtere kerel. Hopelijk blijft het niveau van hoogstaand gelul aanhouden.
Bwa, ze benadrukken toch dat de peperkwekerij vooral 'lullen' gaat blijven en klokslag 12 over horrorfilms. Het was misschien beter geweest dat Lorenz was gebleven en Anthony om de zoveel tijd zou aanschuiven.

Zaterdag een livepodecast dacht ik van hun in Brussel.
 
Ik heb 2 minuten proberen te luisteren naar hun podcast over the Fly franchise, ik heb het uiteindelijk afgezet die mannen doen zo druk dat het echt op mijn zenuwen werkt, zijn al hun afleveringen zo? Of is dat iets waar je aan moet wennen?
 
Ik heb 2 minuten proberen te luisteren naar hun podcast over the Fly franchise, ik heb het uiteindelijk afgezet die mannen doen zo druk dat het echt op mijn zenuwen werkt, zijn al hun afleveringen zo? Of is dat iets waar je aan moet wennen?
Dan vrees ik ervoor. Anthony valt wel mee, maar Jordi is inderdaad heel fel met zijn lach,... Dat moet ge erbij nemen. Maar de onderwerpen zijn vaak heel interessant.
 
Vandaar dat ik het eens wou checken omdat ik wel van horror films hou, of films in het algemeen, misschien toch nog eens proberen.
 
Vandaar dat ik het eens wou checken omdat ik wel van horror films hou, of films in het algemeen, misschien toch nog eens proberen.
De eerste 150 afleveringen zijn met Jordi, Lorenz en Dennie. Het was dacht ik Lorenz die nu gestopt is en Anthony (van peperkwekerij) gaat nu ook klokslag 12 hosten. Ik denk dat gij u vooral stoort aan Jordi, die luidruchtig is en veel lacht. In het begin dacht ik ook: doe rustig, maar nu neem ik het erbij en kan ik goed om hem lachen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Jordi net de kracht van Klokslag 12/De Peperkwekerij. Absoluut geen saaie moderator zoals in elke andere podcast en geen rem op wat hij zegt, spontaan tot en met. Maar ik begrijp zeker wel waarom je hem niet moet hebben. Moest dat het geval zijn, bespaar je de moeite en volg deze podcast niet 😉

PS: ik ben niet uncle Tony of Jordi zelf 😅
 
Ik vind Jordi net de kracht van Klokslag 12/De Peperkwekerij. Absoluut geen saaie moderator zoals in elke andere podcast en geen rem op wat hij zegt, spontaan tot en met. Maar ik begrijp zeker wel waarom je hem niet moet hebben. Moest dat het geval zijn, bespaar je de moeite en volg deze podcast niet 😉

PS: ik ben niet uncle Tony of Jordi zelf 😅
Ik vind Jordi ook geweldig en zeker nu ik er aan gewend ben. Ik had alleen in het begin af en toe iets van "blijf eens kalm, kerel."
Dat lukt Jordi gewoon niet. :biglaugh:
 
Vandaar dat ik het eens wou checken omdat ik wel van horror films hou, of films in het algemeen, misschien toch nog eens proberen.
Probeer gewoon nog eens. Ik heb bijvoorbeeld genoten van de hostel-trilogie. Die mannen hebben wel passie. Die hebben zelfs op de filmschool gezeten.
 
Ik vind Jordi ook geweldig en zeker nu ik er aan gewend ben. Ik had alleen in het begin af en toe iets van "blijf eens kalm, kerel."
Dat lukt Jordi gewoon niet. :biglaugh:
Ik ken Jordi en Lorenz persoonlijk, zalige mensen!
Jordi is gewoon een mega-enthousiaste gepassioneerde dude, in zowel films als muziek. Als hij gaat, ja, dan gaat hij é.
Ik heb het er ook al eens tegen gezegd dat ik soms harder verschiet van zijn lach dan een jumpscare in een film :p
Jordi is gewoon luid, op de podcast en als ik hem tegenkom :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Die Sven (ik bedoel de Kempenaar) hoef ik wel nooit meer te horen. Wat een omhooggevallen zot is me dat. Heeft nu eens niets toegevoegd aan de aflevering.

Verder was het wel heel interessant.
 
Die Sven (ik bedoel de Kempenaar) hoef ik wel nooit meer te horen. Wat een omhooggevallen zot is me dat. Heeft nu eens niets toegevoegd aan de aflevering.

Verder was het wel heel interessant.
Ik heb mij niet aan hem gestoord, maar een echte meerwaarde kon ik het o.b.v. deze podcast ook niet noemen.
 
Nog eens een nieuwe aflevering van de peperkwekerij. Heerlijk.

 
Fijne aflevering. Ik ben normaal meer fan met die met Anthony, maar deze met Pejer was wel degelijk. Het gaat van pepers tot crypto. Van punk tot privacy. Mooie aflevering om mee te starten.
 
Terug
Bovenaan