Play4 Dancing with the stars

Dit was wel een moeilijk seizoen, want ze waren gewoon allemaal heel goed.
Als we naar de groei kijken van het begin van dit seizoen tot nu, dan is Jonathan zelfs de grote winnaar.
 
Ik heb het programma niet echt gevolgd maar stond het eigenlijk niet gewoon in de sterren geschreven dat Nina ging winnen, gezien haar achtergrond?

Een beetje alsof ge Barcelona laat mee doen in onze voetbalcompetitie. Maar als ge het dan Barcelona tot op de laatste speeldag moeilijk maakt, dan zijn die anderen natuurlijk ook winnaars.
 
En Metejoor was eigenlijk ook wel veelbelovend gestart
Die was ook heel goed bezig, dat klopt.
Ik heb het programma niet echt gevolgd maar stond het eigenlijk niet gewoon in de sterren geschreven dat Nina ging winnen, gezien haar achtergrond?

Een beetje alsof ge Barcelona laat mee doen in onze voetbalcompetitie. Maar als ge het dan Barcelona tot op de laatste speeldag moeilijk maakt, dan zijn die anderen natuurlijk ook winnaars.
Ja en nee, je weet het nooit zeker wie er gaat winnen.
Seizoen 1 dacht iedereen Kat en het werd James
Seizoen 2 dacht iedereen Kelly en het werd Julie
 
Ik heb het programma niet echt gevolgd maar stond het eigenlijk niet gewoon in de sterren geschreven dat Nina ging winnen, gezien haar achtergrond?

Een beetje alsof ge Barcelona laat mee doen in onze voetbalcompetitie. Maar als ge het dan Barcelona tot op de laatste speeldag moeilijk maakt, dan zijn die anderen natuurlijk ook winnaars.
Uiteindelijk wint diegene met de meeste stemmen van de kijker de finale. Dat ze de finale ging halen was vanaf de eerste dans duidelijk.
 
Terug
Bovenaan