Corsair XMS Pro DDR-400 tot 800 PC3200 tot 6400.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guardian-X-

Member
iTrader: 100% (110/110)
Gevraagde goederen
Corsair XMS Pro DDR2
Hallo,

Ik heb in den tijden van 9lives ooit eens een setje van 2x512mb DDR XMS pro (die met de activity leds) verkocht. Mocht deze persoon toevallig hier nog ronddwalen en er geen gebruik voor heeft en ze terug wil verpatsen hoor ik het graag :p
(Als het helpt herinneren voor die persoon heb die voor denk ik €10-15 ofzo verkocht omdat ik ze niet aan de praat kreeg op een DFI lanparty)
Latjes zien er zo uit
front_back_view.jpg


Uiteraard als je toevallig ergens een setje XMS PRO DDR(2) onder het stof liggen hebt mag je gerust aanbieden met prijs/foto/staat etc. Mogen gerust 1gb dimms zijn (liefst zelf)

Needle in a haystack gevalleke kweet het maar een post zetten kost geen geld dus bij deze.
 
Laatst bewerkt:
ben je met dit iets ? niet specifiek wat je vraagt ik kwam ze tegen terwijl ik op zoek ben naar de xms pro ddr2 die hier ergens op zolder liggen
maar kan maar aanbieden he
T'is vriendelijk dat ge het aanbied maar is idd net niet wat ik zoek. Probeer mijn eerste (specifieke) game pc terug samen te stellen met dat specifieke geheugen. (En eventueel een setje met hogere clocks voor een latere build)

Was een MSI K8N Neo 4 Platinum met Athlon 64 3500+ en een X850XTPE (heb eigenlijk geen enkele van deze onderdelen gevonden maar goed moet ergens beginnen .. en ebay is pokkeduur) maar heb de Chieftec dragon case wel nog waar alles in zat :p uit de lanparty gloriedagen.
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn ouders op de zolder heb ik misschien nog zoiets liggen.
Volgende week zal ik eens zien.
Update...helaas niets meer gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan