Case Pc

Arades

Active member
Ik ben aan het denken om terug naar een desktop gaming PC te gaan. Qua specs ben ik er bijna uit maar ik blijf maar twijfelen over welke case te nemen. Elke case die ik vind is ook om rechts van u te plaatsen merk ik terwijl dat voor mij geen optie is met hoe mijn bureau is gemaakt. Rechts onder mijn bureau is een kast en boven het blad heb ik een opening van 60 op 48cm waar nu de printer en nog wat andere spullen staan. Ik denk niet dat een case hierin past en qua airflow lijkt het me ook niet ideaal.

De case zou dus links moeten staan. Ik had ook graag wat RGB gehad dus moet ik al kijken richting een inverted case? Ik heb wel een paar reviews gezien daarvan maar als ik dan de GPU ondersteboven zie hangen dan gaat mijn OCD in de hoogste versnelling. Ook, plaatsen jullie de pc boven langs het scherm of onder de bureau? Alle tips zijn welkom.
 
Voorlopig staat deze op het bureau. Dat is gewoon praktisch met een zit sta bureau. Oogt ook netter voor de kabel wirwar.

Toegegeven. Alle kleurtjes zijn wel leuk, maar er staat een scherm voor, dus veel zie ik er niet van. Het had hier dus links ook beter gestaan. Maarja, daar staat praktisch een printer.

Als het van mij afhing en ik had de plaats, zat dat ding in een kast met een knopje aan de buitenkant. Uiteindelijk is wat op het scherm afspeelt meer van belang.

Tenzij je natuurlijk een streamer bent en je centjes uit de RGB van je kast schijt.
 
Tenzij je natuurlijk een streamer bent en je centjes uit de RGB van je kast schijt.
Haha zeker niet maar heb al enkele mooie builds gezien. Wat subtiele RGB kan in mijn ogen zeker een meerwaarde hebben.

Ik denk dat ik toch maar naar een inverted case ga kijken. Tis voor mij toch de bedoeling om die op de bureau langs mij te hebben. Met een hond die enorm verhaart is me dat het beste denk ik.
 
Haha zeker niet maar heb al enkele mooie builds gezien. Wat subtiele RGB kan in mijn ogen zeker een meerwaarde hebben.

Ik denk dat ik toch maar naar een inverted case ga kijken. Tis voor mij toch de bedoeling om die op de bureau langs mij te hebben. Met een hond die enorm verhaart is me dat het beste denk ik.
Heb bij mij ook de PC op de bureau staan. Veel te veel tijd ingestoken om het deftig te maken om die onder de bureau te steken.

De Lian Li PC011 EVO kan je wel inverted maken. Is mss wel een optie.
 
alta g1m

t'is de case die ik zelf gebruik. Komt in zwart of wit. heeft geen glazen paneel, maar rgb zie je wel door de mesh, Gpu hangt dus vanvoor in de case en aan de connecties voor usb etc kan je makkelijk aan vanboven
 
Terug
Bovenaan