Call of Duty Black Ops: Cold War key

Status
Niet open voor verdere reacties.

Master S

Active member
iTrader: 100% (133/133)
Bij mijn RTX3080 kaart heb ik een gamecode gekregen voor Call of Duty Black Ops: Cold War.
Wegens geen interesse in dit spel bied ik het te koop aan.

De code is tot 11/02/2021 te redeemen via Geforce Experience en vereist een RTX3080 of RTX3090 kaart !

Minimum: 20€
Meeneem: 25€
 
Laatst bewerkt:
kan deze niet via u op een of andere manier geactiveerd worden?
Ik wil dat wel doen, maar ik heb geen idee of dat echt vasthangt met de hardware van je PC. Als het mogelijk is om met uw Geforce account te activeren op mijn PC en dat jij dan kan spelen op je eigen PC is dat voor mij goed.

Edit: Blijkbaar zou dat gaan als ik met jouw account op mijn PC inlog om te redeemen. Ik hoor het wel als je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Zou moeten werken, ik heb mijn neef zijn kaart in m'n pc gestoken. ar geactiveerd en dan terug mijn originele gpu erin gestoken. Blijft gewoon werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jee
Zou moeten werken, ik heb mijn neef zijn kaart in m'n pc gestoken. ar geactiveerd en dan terug mijn originele gpu erin gestoken. Blijft gewoon werken.
Hier zal het wel activeren op mijn PC zijn en dat hij dan achteraf op zijn PC kan spelen. Dus de kaart zal niet in zijn systeem zitten. Maar ik neem aan dat er gewoon tijdens registratie zal gechecked worden of je de juiste kaart hebt en daarna niet meer ?
 
Hier zal het wel activeren op mijn PC zijn en dat hij dan achteraf op zijn PC kan spelen. Dus de kaart zal niet in zijn systeem zitten. Maar ik neem aan dat er gewoon tijdens registratie zal gechecked worden of je de juiste kaart hebt en daarna niet meer ?
Idd, het systeem checkt 1 keer of de gpu er in zit. Daarna niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan