Bureelstoel

Bigbuddha

Active member
Hallo, thuiswerk! top.... maar ook wat nadelen natuurlijk.
Ik ben op zoek naar een bureelstoel die en je rug niet breekt, en de bank niet breekt, dus prijs/kwaliteit.... iemand ervaringen? linkjes?

Thanks!
 
Geen idee wat jouw budget is maar als het wat meer mag zijn : BMA Ergonomics, ook de bureaustoelen op ons bedrijf en sinds november vorig jaar heb ik er ook eentje gekocht (AXIA 2.4)
 
Allee echt? Wij hebben die hier allemaal en draaien shiften van 12u. Ik vind die zalig.

Jep, en ik ben lang niet de enige. zeker 80% klaagt over die stoelen.
Die worden wel 24/24 "bezeten" in 8u shifts.

De vorige, ander merk, ondertussen 10j oud en gebruikt in dezelfde omstandigheden zitten nu nog steeds een pak beter.
 
Sinds een dikke maand de Interstuhl X8 gezien er op 9lives toch heel wat mensen tevreden waren over hun X3 of X5 model


Wat een wereld van verschil voor mijn rug en schouders - echt top!
Het is een investering maar ik denk hier nog jaren geniet van te hebben.
 
Tevreden van mijn Secret Lab Titan maar volgende keer toch misschien een Herman Miller kopen. De SL is de meest comfortabele stoel dat ik al gehad heb maar ik zie hem geen 5-ish jaar meegaan.
 
Hier momenteel een Herman Miller Mirra gekocht tijdens de eerste lockdown. Nog geen moment spijt van gehad (behalve mss dat ik geen HM Aeron genomen heb, maar de deal voor deze was iets te goed :p ). Is iets prijziger, maar als je uitrekent hoeveel tijd je er in spendeert en hoe lang die meegaat (gemakkelijk 10 jaar + je kunt elk onderdeel apart verkrijgen/laten vermaken) is dit een investering die imo het geld waard is.
 
Terug
Bovenaan