Bumba

Flame

Active member
Crowdfunder FE
Hallo,

Is er een legale manier om digitaal alle afleveringen van Bumba te bekijken? Of kan dit enkel door aankoop van dvd's?

Op YouTube staat er wel wat, maar eens nieuwe afleveringen zou eens leuk zijn :).
 
Klopt, daar staan er ook wat. Maar ideaal zou zijn dat alle afleveringen ergens digitaal op 1 plek beschikbaar zijn. Maar als ik het zo hoor zal het via de dvd's moeten gebeuren. In dat geval: welke boxen moet ik kopen om ze allemaal te hebben? Op bol.com vind ik oneindig veel dvds van Bumba...
 
Ah,dacht dat dat er meer waren.
Nuja, ook eerlijk zijn, hebt ge er meer nodig? Die van ons keken toch altijd dezelfde, zelfs nog op repeat als ge niet oppast.
Meer variatie is natuurlijk wel voor de (verplicht) meekijkende ouder interessant
 
Klopt, daar staan er ook wat. Maar ideaal zou zijn dat alle afleveringen ergens digitaal op 1 plek beschikbaar zijn. Maar als ik het zo hoor zal het via de dvd's moeten gebeuren. In dat geval: welke boxen moet ik kopen om ze allemaal te hebben? Op bol.com vind ik oneindig veel dvds van Bumba...

Dvd's van Bumba​

Reeks 1
  • 1.Bumba 1 (2005)
  • 2.Bumba 2 (2005)
  • 3.Bumba 3 (2006)
  • 4.Nanadu (2006)
  • 5.Kiwi (2007)
  • 6.Pantuf (2008)
  • 7.Tumbi (2009)
  • 8.Zazati (2009)
  • 9.Suzu (2011)
Bumba De Wereld Rond
  • Bumba in Afrika / En Afrique (2010)
  • Bumba in Azië / En Asie (2010)
Bumba De Wereld Rond Vol. 2
  • Bumba in de Sneeuw (2011)
  • Bumba in Australië (2012)
  • Bumba in de Ruimte (2012)
  • Bumba in de Far West (2013)
'Bumba in Australië' is uitgebracht in 2012. Hoewel deze uitkwam na 'Bumba in de Sneeuw' en voor 'Bumba in de Ruimte', zit hij volgens de productomschrijving niet in de box set.

Het Beste Van Bumba
  • 'Het beste van Bumba 1' is uitgebracht in 2006
  • 'Het beste van Bumba 2' is uitgebracht in 2006
  • 'Het beste van Bumba 3' is uitgebracht in 2010
 
Is het voor u of de kleine? Mijn kinderen hadden genoeg met wat op YouTube stond, vonden het niet erg dat het maar 5 verschillende filmpjes waren

Voor de kleine. Maar we zitten wel in de buurt en eens een ander achtergrondgeluid kan geen kwaad. Op den duur kennen we die afleveringen vanbuiten. Enfin, tis eigenlijk vooral voor ons dochter, die kent de afleveringen al iets te goed en het interesseert haar niet meer. Af en toe vinden we eens een nieuwe aflevering online en is ze wel weer geboeid.

Bedankt voor de dvd lijst, tis er nogal eentje...
 
Terug
Bovenaan