Ontspanning Bordspellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/04/2022 23:00

Marginal0

Member
iTrader: 100% (127/127)
Algemene informatie/specificaties
zie onder
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Bxl / Zaventem
  • Sentinels of the Multiverse (EN) + Unity & Miss Information expansions: superhero-themed kaartspel. Is incl. de dividers voor alle expansions. Meer dan 550 kaarten dus genoeg variatie. [20€]
  • Dominion: Intrigue (NL!): zonder originele doos, alles zit gesleeved in een praktischer kartonnen doosje. Ik noem het Dominion v1.5, is dus standalone. Sleeves (boardgame formaat) hebben op zich al 25€ waarde maar je kan het uiteraard ook unsleeved kopen. [15€ unsleeved of 35€ sleeved]
  • Through the Ages (v1) (EN): mist het 4de spelersbord, maar is in wezen niet erg gezien ik de v2 boards gebruikte via prints. 2x gespeeld. [20€]
  • Game of Thrones (v2) (NL!): handleiding in mindere kwaliteit. 2x op tafel gekomen. [25€]
  • Dungeons & Dragons (NL!): zie link want kan nogal verwarrend zijn met al die versies [20€]
  • Spyfall (EN): [10€]
  • Dungeoneer: Tomb & Vault (EN): doosjes ontbreken [20€ voor beide]
Nog in de verpakking en dus sealed/ongeopend en dus een leuk cadeauidee:
  • Constantinopolis : (EN) [20€]
  • Fire & Axe: A viking saga : (EN 3rd) [20€]

Gaan weg omdat ze niet op tafel komen, en het zal er wsl niet meer van komen owv tijdsnood. Alle kaarten zijn altijd gesleeved geweest dus is in zeer goede kwaliteit afgezien van schade aan doos of handleiding.

Richtprijs staat ernaast. Meeneemprijs is 5€ meer. Sta eventueel open voor ruil, maar ben niet in zoveel geïnteresseerd (try me). Vooral kaartspellen eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan