BongoValue bestaat niet meer ?

TRUMP

Active member
weer iets vreemds voor...

krijg hier 2 bonnen van BONGO;

echter staat er aan de achterkant dat ik naar bongovalue.be of bongovalue.nl moet gaan om ze te registreren... Beide website's bestaan niet meer!

Als ik op bongo.be ga, krijg ik bij beide bonnen een foutcode '1000000'.
Ik kan wel de geldigheid controleren, nog meer dan 2 jaar geldig, zegt bongo.be maar registreren/activeren op bongo.be gaat niet meer.

chatbot geeft ook geen antwoord...

Iemand die meer weet over deze kwestie?

bongovalue.be als domeinnaam is nooit geregistreerd geweest...

Dus ofwel ben je daar ergens fout, of je zit met valse bonnen.

bongovalue.be als domeinnaam is nooit geregistreerd geweest...

Dus ofwel ben je daar ergens fout, of je zit met valse bonnen.
Ik heb bongo reeds gecontacteerd, en kreeg terug dat ik een willekeurige "activiteit" mag kiezen, en bij het betaalproces kan ik daar dan die code's ingeven. Wat een vreemde manier. Zou dus gewoon een kortingscode zijn, ipv een bon op zich.
Voordeel is wel dat je zo vrije keuze hebt in de activiteit die je wenst.

Maar wel straf dat op hun vouchers een domein naam staat dus die nooit is geregistreerd! Toch wel een marketing blunder van jewelste?
Ofwel hopen ze natuurlijk dat je die nooit weet te verzilveren, wat voor hen 100 % winst zou zijn. straf.

klein beetje off topic wel, maar dit weekend naar een restaurant geweest die BONGO partner was, en die duidelijk adverteerde dat je "een vrije keuze van de kaart" had.

goed, wij reserveren, komen daar toe, zeggen meteen ook dat het met die bongo bon is, en willen van de kaart kiezen.

2 minuten later komt de baas langs, en zegt dat we enkel 1 van de 3 duurdere menu's moesten nemen. Dus bovenop die bongo bon van 70 euro voor ons 2, gingen we nog 60 euro moeten bij betalen.
van zo'n bedriegelijke boel krijg ik dus het schijt hé.

dan moet je doen zoals ik, vind ik, en lef hebben om te zeggen:
nee dank je, trek uwen plan. bongo bon terug meegenomen, en elders geweest. en uiteraard melding gedaan bij de bongo instantie + negatieve review.

Want zo'n smeerlapjes gebruiken feitelijk enkel maar die bongo platform, om klanten te lokken, en zo gratis reclame op te strijken. om hen dan vervolgens de duurste menu's te kunnen verpatsen.

Laatst bewerkt:
Het is al jaren dat restaurants zo coupon,bongo gebruikers liever niet zien komen.
Ik vermoed dat Bongo die mensen extreem laag heeft vergoed, met een soort van wurgcontract.
Per klant die er vandaag komt eten scheuren die gewoon hun broek.

Ik heb persoonlijk nooit anders geweten dat de kwaliteit/hoevelheid een beetje afweek van de andere klanten.
Ik denk dat een bongo bon cadeau vandaag de dag in ieder geval een slecht cadeau is.
Ik heb er hier zelf 3 liggen die ik nog moet gebruiken maar weinig zin in

Het is al jaren dat restaurants zo coupon,bongo gebruikers liever niet zien komen.
Ik vermoed dat Bongo die mensen extreem laag heeft vergoed, met een soort van wurgcontract.
Per klant die er vandaag komt eten scheuren die gewoon hun broek.

dat kan nooit van onbepaalde duur zijn hé. als ze er van willen af stappen moeten ze dat maar doen, of wachten tot hun jaar voorbij is?
maar dat ze hun broek scheuren? alléé aléé dat moeten ze op voorhand toch allemaal weten hé. staat contactueel vast.
ik dacht dat ze quasi hetzelfde krijgen, dat bongo dat bedrag gewoon terug betaalt....
Ik heb persoonlijk nooit anders geweten dat de kwaliteit/hoevelheid een beetje afweek van de andere klanten.
Ik denk dat een bongo bon cadeau vandaag de dag in ieder geval een slecht cadeau is.
Ik heb er hier zelf 3 liggen die ik nog moet gebruiken maar weinig zin in
Wel voor hotels bijvoorbeeld kunnen ze niet discrimineren hé.

wat ik nu doe is mijn bongo maaltijdbonnen omruilen naar bongo overnachtingen.

in heel extreme gevallen kunnen de hotel eigenaars nog zeggen "bongo= enkel tijdens de weeknachten" , maar meestal kan je perfect int weekend gebruik van maken, en dan is dat meestal met ontbijt inbegrepen, en das dan juist zelfde als de rest hoor.

Terug
Bovenaan