Blocket.SE contact

cantharides

Active member
Zinnik
iTrader: 100% (41/41)
Gevraagde goederen
Dienst/ Service - relais Blocket.se
Hoi,

Geen idee of dit hier past, maar bon het is de enige "gezocht" listing.

Ik ben op zoek naar een dienst/service dus.
Ik zoek iemand actief op het forum, die in Zweden woont, die "relais" voor mij kan zijn voor de site Blocket.se (zoeekertjessite),
Vele buitenkansen voor Amerikaanse wagens te kopen daar (en ik ben een liefhebber), vooral bij particuliere vekopers, maar de site staat helaas niet open voor buitenlandse particuliere kopers (ik kan enkel in contact treden met professionele handelaars daar, waarmee uiteraard geen uitzonderlijke deals kunnen gemaakt worden).
Vandaar zoek ik iemand die het initieel contact kan leggen via deze site, waarna ik kan dan verder via whatsapp of andere contact kan opnemen met potentiële verkopers.
Dank alvast bij voorbaat aan diegene die hier eventueel eenmalig relais zou willen zijn, of indien iemand andere ideeën heeft om op Blocket.se te kunnen traden, laat maar iets weten.

Neen, ik heb wel degelijk toegang tot de site en het "professioneel" verkoopsnetwerk, maar in contact treden met een particuliere verkoper kan enkel wanneer je een Zweeds bankrekening nummer hebt geregistreerd, hetgeen dus enkel kan voor iemand die in Zweden woont. Vandaar ik iemand zoek die reeds volledige toegang heeft tot de site om de initieële contactname te doen in mijn plaats en ik zo mijn contactgegevens kan doorgeven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan