Streamz ÉÉN Black Out

Kjelleke

Active member
Crowdfunder FE
Hey,

Hier kunnen we verder discussieren over nieuwe serie "Black Out".

Momenteel word deze uitgezonden op één om 20u45. Ook te bekijken via Streamz

Interessant actueel thema !
 
Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen bekeken en vind het maar niets.

Zelden zo'n overacting gezien. Bijvoorbeeld die flik van DA3 die constant vies rondloopt en tegen iedereen zit te roepen.

En "Groen-rechts"? wtf :D
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eerste aflevering eens bekeken na positieve commentaar van anderen. Mijn vrouw vindt het wel goed. Ik zal het met haar uitkijken maar het zegt me niet zoveel.
 
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken, slechte acteurs, slecht geschreven, ongeloofwaardige premise. Overduidelijk materiaal van de "Vlaamse" netflix, Stream(z) zoals u aangeboden door Telenet: meer betalen, minder kwaliteit.
 
Ik ging deze serie een kans geven, maar na de hilarische opsommingen van slechte plots en acteerwerk ga ik het zo laten.
 
De reeks is op VRT eindelijk afgelopen, fantastisch zal ik het niet noemen. Een reeks actie-scènes die een dun plot moeten aanvullen, dat was hem toch niet. Het werk van fictie is ook iets te veel op de werkelijkheid gebaseerd zoals de biomassacentrales die dan geannuleerd werden en de kernenergieproblematiek. Dat een premier dan een heel land gijzelt voor een van de kinderen is dan weer ongeloofwaardig (en zelf wat op onderzoek gaat als een amateur, het wringt om niet hardop te lachen).
 
Ik snap niet hoe ze van zo'n groots plot (even lag half Europa lam) met terroristen en ex special-forces ze naar zo'n zwakke laatste aflevering met een kleine persoonlijke vete als "grote onthulling" zijn kunnen gaan.

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met GR5. Leuke premise, deftig budget, deftige acteurs maar een kwakkel verhaal met een hoop vulling in het midden die eerst relevant lijkt te zijn, maar waarvan je je achteraf afvraagd "waarom was dat nu allemaal nodig?".
 
Terug
Bovenaan