PC Onderdelen Bijna volledig ouder systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
26/01/2024 23:59

Reno

New member
iTrader: 0% (0/1)
Algemene informatie/specificaties
Corsair Carbide 330R Zwart min prijs: 25
be quiet! Shadow Rock 2 min prijs: 30
AMD FX-6300 min prijs: 35
Asus M5A97 EVO R2.0 min prijs: 35
Kingston KHX1600C9D3K2/8GX min prijs: 25
Club 3D Radeon HD 6950 Battlefield 3 Edition min prijs: 30
Corsair CX500 min prijs: 25

minimumprijs 100
meeneemprijs 150
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen
Iets ouder systeem
Liefst in zijn geheel verkopen, dit heeft voorrang.

Alles werkt
Enkel schade aan case (zie foto tweedehands)

Ik plaats dit nu ook hier aangezien tweedehands heel rare personen aantrok :/

Ophalen in Antwerpen.
 
Laatst bewerkt:
zonder onbeleefd te willen zijn, maar aan die prijzen ga je het nooit verkocht krijgen.
Oei, ja ik heb al heel lang niets meer gekocht en deze staat hier al lang te verkommeren en ik weet dus niet wat actuele prijzen zijn. Deze wordt al 2 jaar niet meer gebruikt.
Wat zou jij er voor geven?
 
Een HD6950 is max €10 waard. Dit is ondertussen een GPU van 13 jaar oud. Idem de CPU. Deze is op het niveau van mijn i5 2550k die ik samen met bijhorend ASUS moederbord voor €40-50 zelfs niet verkocht kreeg vorig jaar.
Ik denk dat als je dit geheel voor €100 kan verkopen dat je al een ZEER goede deal hebt gedaan.

Ik moest ook even opzoeken wat en hoe gezien ik in 10 jaar mijn systeem niet meer heb geüpgrade en niet meer up de hoogte was van prijzen en wat er op de markt is :)
In ieder geval: succes met de verkoop.
 
Een HD6950 is max €10 waard. Dit is ondertussen een GPU van 13 jaar oud. Idem de CPU. Deze is op het niveau van mijn i5 2550k die ik samen met bijhorend ASUS moederbord voor €40-50 zelfs niet verkocht kreeg vorig jaar.
Ik denk dat als je dit geheel voor €100 kan verkopen dat je al een ZEER goede deal hebt gedaan.

Ik moest ook even opzoeken wat en hoe gezien ik in 10 jaar mijn systeem niet meer heb geüpgrade en niet meer up de hoogte was van prijzen en wat er op de markt is :)
In ieder geval: succes met de verkoop.
Ok good to know.
Ik pas de prijs aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan