BG verspringt naar landscape modus

Castil

Well-known member
Crowdfunder FE
Sinds kort springt de 'app versie,' van BG telkens naar landscape modus wanneer ik neer lig, op gsm zelf staat landscapemodus uiteraard uit.

Iemand een idee of dit ergens een instelling is?
 
Ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag.

Ik heb het hier dus ook. Het gebeurt niet wanneer ik BG gewoon open in een Chrome browser.
 
Alle dan ligt het toch al niet aan mij 😀.
Gewoon via de browser werkt het inderdaad gewoon, maar zit bijna enkel op de gsm op BG en dan prefereer ik de 'app'.
 
Nu is BG wel de enige site die ik zo als app gebruik.

Heeft iemand andere dergelijke sites om uit te sluiten of het aan Chrome ligt en hoe die met apps omgaat, of aan BG?
 
In de meest recente versie van de forumsoftware hebben de devs dit (en nog wat andere "verbeteringen") toegevoegd ikv support voor de Progressive Web App voor de meest recente iOS 16.4.

(dezelfde configuratie staat ook in de webmanifest van flipboard.com: "orientation": "any", vandaar dat het daar ook zo is)

Dit is redelijk hardcoded ingebouwd en kan enkel afgezet worden met custom add-on hack waarvan ik eigenlijk niet echt weet wat de gevolgen zouden zijn voor alle verschillende soorten mobile OS'es en browsers out there. Hopelijk tweaken ze het nog wat bij in een volgende release :)
 
Terug
Bovenaan