Podcast BeyondGaming Podcast | Aflevering 8 | Wat wordt de beste game van 2022?

Zondag, tijd dus voor een nieuwe aflevering van onze podcast.

In deze podcast nemen onze hosts @Mrpoelie en @Mr_Po0L het gamenieuws van de voorbije week onder de loep en kijken ze welke releases er op stapel staan. Vergeet ook niet hieronder of op Discord je top 3 van allerbeste games ooit door te geven, dan worden deze binnenkort besproken in onze special.

De aflevering kan je hieronder terugvinden, alsook via ons YouTube kanaal (vergeet niet te abonneren :fingerguns:):


Leuke ideeën, tips of wil je zelf eens meedoen aan de podcast? Mail dan naar [email protected]
Vergeet ook geen beoordeling achter te laten op onze website.
 
Vanochtend deze geluisterd in de auto onderweg naar het werk. Meer van dat!
Ik zal alvast de voorgaande zeven ook nog luisteren :) .

Alleen is het wat sneu dat ik zonder Spotify (fervent Tidal gebruiker) aangewezen ben op Youtube waardoor ik dan weer moet zorgen dat men scherm 'niet uitvalt' tijdens het luisteren.
 
Vanochtend deze geluisterd in de auto onderweg naar het werk. Meer van dat!
Ik zal alvast de voorgaande zeven ook nog luisteren :) .

Alleen is het wat sneu dat ik zonder Spotify (fervent Tidal gebruiker) aangewezen ben op Youtube waardoor ik dan weer moet zorgen dat men scherm 'niet uitvalt' tijdens het luisteren.
Je kan ook luisteren via anchor, radio public, google podcasts, apple podcast ;)
 
Vanochtend deze geluisterd in de auto onderweg naar het werk. Meer van dat!
Ik zal alvast de voorgaande zeven ook nog luisteren :) .

Alleen is het wat sneu dat ik zonder Spotify (fervent Tidal gebruiker) aangewezen ben op Youtube waardoor ik dan weer moet zorgen dat men scherm 'niet uitvalt' tijdens het luisteren.
Je kan ook luisteren via anchor, radio public, google podcasts, apple podcast.
 
Terug
Bovenaan