Beyond OKRA

Weetje: op een paar uitzonderingen na zijn jullie allemaal ouder dan ikzelf.
Ik ben een twintiger, suck it bende bomma's en bompa's. :eviltongue:

cf4816ca2ae97cb309190473cf86030c.png
 
Hey Nahrie, trekt u dat niet aan van die dertigers hier :hug:
Twenties club yeah!
Excuseer ik ben jonger dan jullie alle 2 dus ik heb recht op spreken.

Al deed het mij oprecht veel pijn toen ik een paar maanden geleden niet meer de go pass van de nmbs mocht gebruiken.
 
Als jullie nu al zo zwartgallig denken, dan geloof ik nooit dat jullie ooit bij okra gaan geraken want dan liggen jullie al lang 'in vrede te rusten'. (Ik heb trouwens nog moeten opzoeken wat dat juist voor een vereniging is, want behalve dat ik soms een hoop ouw mensen zie rondfietsen met een fluo-okra-vestje aan, wist ik er totaal niks van).
 
Omdat ik de grote golf aan negatieve commentaar op deze thread niet meer aan kan, stel ik voor dat we mijn gevoelens sparen en hier dit hoofdstuk afsluiten.

Om het wel zero-waste te houden, stel ik voor dat we de thread recycleren en een nieuw leven geven om receptjes met okra te delen.

 
Als jullie nu al zo zwartgallig denken, dan geloof ik nooit dat jullie ooit bij okra gaan geraken want dan liggen jullie al lang 'in vrede te rusten'. (Ik heb trouwens nog moeten opzoeken wat dat juist voor een vereniging is, want behalve dat ik soms een hoop ouw mensen zie rondfietsen met een fluo-okra-vestje aan, wist ik er totaal niks van).
die kweken rare groenten

 
die kweken rare groenten

Zo hebben we ze graag, kleverig met veel zaad.
 
Terug
Bovenaan