Beste verf

Colora vind ik tbh belachelijk duur. Kunt beter gewoon verf bestellen bij de groothandel

Puur door de reclame dan... of?
Ervaring. Al jaren klant. De zaken die zij mij aanraden, zijn altijd spot on. 2 lagen witte verf op een groene gyprocplaat was voldoende. Alles enorm gedekt. Van kleuren hebben ze ook enorm veel verstand. Je toont jouw interieur en zij kiezen de juiste passende kleur.

Trimetal, supergoede verf maar kostelijk. Kocht die op budgetverf.nl waar die veel goedkoper was.

Net mijn zolder met Levi’s is gedaan omdat het toch maar op wat gyproc muren was en echt prullen.
Waren dat plastic potten? Want dat is minder van kwaliteit (volgens bevriend schilder, die is gestopt met trimetal omdat er klanten kloegen dat zijn prijs duurder was dan wat ze online bij de Hollanders zagen oa omdat dat dus anders potten zijn).

Voor belangrijke ruimtes vraag ik verf aan hem ( die ergens in Sint-Truiden waar ze zelf mengen, wel eens een ruimte stuk opnieuw moeten doen door fout mengsel) of lokale Verfwinkel hier Garage gedaan met verf van Hubo, was volgens testen prijs/kwaliteit de beste van huismerken en schilder vond die idd nog wel goed

We zijn nu aan het verven geslagen en gebruiken de primer en verf van Hubo. Slaagt wel aan voor nu. Kan nog niks over het eindresultaat meegeven daar we daar nog niet zijn.

Waren dat plastic potten? Want dat is minder van kwaliteit (volgens bevriend schilder, die is gestopt met trimetal omdat er klanten kloegen dat zijn prijs duurder was dan wat ze online bij de Hollanders zagen oa omdat dat dus anders potten zijn).

Voor belangrijke ruimtes vraag ik verf aan hem ( die ergens in Sint-Truiden waar ze zelf mengen, wel eens een ruimte stuk opnieuw moeten doen door fout mengsel) of lokale Verfwinkel hier Garage gedaan met verf van Hubo, was volgens testen prijs/kwaliteit de beste van huismerken en schilder vond die idd nog wel goed

Ja waren grote plastieke potten, maar is dat niet altijd bij zo een volume’s?
Had eens gekeken en bestaat precies niet meer. Verwijst me nu naar verf.nl en daar is nu de maximum 2,5L potten (en veel duurder).

Was er allesinds heel tevreden van.

Ervaring. Al jaren klant. De zaken die zij mij aanraden, zijn altijd spot on. 2 lagen witte verf op een groene gyprocplaat was voldoende. Alles enorm gedekt. Van kleuren hebben ze ook enorm veel verstand. Je toont jouw interieur en zij kiezen de juiste passende kleur.
Hangt ook sterk af van welke vestiging natuurlijk.

Ja waren grote plastieke potten, maar is dat niet altijd bij zo een volume’s?
Had eens gekeken en bestaat precies niet meer. Verwijst me nu naar verf.nl en daar is nu de maximum 2,5L potten (en veel duurder).

Was er allesinds heel tevreden van.
Neen dat is niet zo, er zit ook effectief verschil op.
Onze Trimetal zat in metalen emmers, mijn zus haar hollandse Trimetal in plastieken emmers en die dekte merkbaar minder goed. Was ook minder dik, ik moest die aanlengen met een liter water of dat was niet te doen. Die van haar was gewoon in het verbakske kappen en rollen.

En over LEVIS, dat is echt overpriced tot en met. In onze vorige woning hebben we zowel met LEVIS geverfd voor de kleuren en Sikkens voor het wit (beide van bij THIRY). Echt wat een kutverf was met dat die LEVIS. Dekte slecht, zelfs op geprimerde muren (3 lagen minimum). Makkelijk streepvorming. En dan nog is duurder dan die Sikkens ook.

Vroeger altijd geschilderd met goedkope verven. Altijd miserie.

Sinds de renovatie alles geschilderd met Sigma. Heel goede verf waarmee je niet kan missen. Zelfs retouches zijn niet zichtbaar, alles vloeit heel gelijk open. Ik heb voor de keuken en badkamer een verf gebruikt die afwasbaar is en dat is toch al meerdere keren van pas gekomen.

Alles besteld op deverfwebshop.be, zij geven ook advies als je hen dat vraagt.
Van prijs waren ze de goedkoopste.

Wij halen onze verf bij de paint factory, goede verf aan een zachte prijs.
hun verhaal achter de goedkope prijs is dat ze gewoon rechtstreeks van de fabriek bevoorraad worden, no middle man.

Terug
Bovenaan