Beste camera(atje) om mysterieuze knabbelaar te zien

Squidward

Redacteur
Op de plank in de garage waar ons ‘past noch hier noch daar’ gerief staat, staat ook het vogelvoer voor de tuin. Een maand of twee terug pak ik die zak en loopt er langs een kant uit. Ok, zak gescheurd. Maar na de derde zak waar dit mee gebeurde en een behoorlijk hoopje vogelzaad op de plank, leek het mij dat ik toch met een mysterieuze knabbelaar zit.
Eergister heb ik een groter stukje brood laten liggen achter de zak en inderdaad, het is weg.
Ik zou graag weten of knabbelaar in kwestie muis of rat is voor ik begin met kijken om ze af te leiden naar een andere plaats. Dus dacht ik aan een camera of sorts. Maar ik wil nu ook geen tweede Attenborough worden dus dat mag simpel zijn.
Heeft iemand een tip? Locatie is relatief donker. Ik wil wel vermijden dat knabbelaar denkt ‘ah iet nief’ en het kapot maakt.
Onze hond komt ettelijke malen per dag in dat gangske en die geeft geen kik dus ik vermoed dat knabbelaar goed verstopt zit als hij niet op strooptocht is.

TL, DR: suggestie voor camera om muis of rat te zien.
 
ik gebruik deze om mijn katten, voordeur en keuken in het oog te houden. Als je er een microsd kaartje in steekt kan hij beweging detecteren en deze beelden lokaal opslaan. Ook is de nachtvisie van behoorlijk goede kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan