Andere Batterij analyse - apps

DogFacedGod

Well-known member
Wat is op dit moment de aan te raden batterij - apps (voor Android in mijn geval). Vooral die kijkt welke apps of processen alles in gang houden.

Sinds pakweg een maand is mijn batterij vliegensvlug leeg. 80% kwijt in 10 uur tijd met 15 minuten screen on time. Dat is een tikkeltje overdreven :p.
 
Welke gsm? Samsung heeft dit nl. ingebouwd.

Een Xiaomi MiA1. Info is vrij beperkt daarin. Geeft enkel een percentage van een app maar ik denk niet dat het rekening houdt met aantal wake-ups en dergelijke.

Battery health is 85% volgens accubattery na 40tal metingen maar dat voelt toch niet aan alsof ik maar 15% kwijt :p.
 
Een Xiaomi MiA1. Info is vrij beperkt daarin. Geeft enkel een percentage van een app maar ik denk niet dat het rekening houdt met aantal wake-ups en dergelijke.

Battery health is 85% volgens accubattery na 40tal metingen maar dat voelt toch niet aan alsof ik maar 15% kwijt :p.
Ik heb bij mi 9 daar iets v batterij statistieken staan.dan kunt ge wat gij zegt percentage vd app nog is op klikken,dan ziet ge de duur en hoelang het op de achtergrond open blijft staan.en nog iets .dan ziet ge normaal staan wanneer iets constant op de achtergrond blijft verderdoen en wat u batterij leegzuigt.
 
Ik heb de bron ontdekt en het zijn de dataverbindingen. Ik heb de simkaarten eruitgehaald en eventjes in een andere gsm gestoken. De Xiaomi aan de Wifi gelaten en deze haalt weer 48uur.

Probleem is dat je dat niet ziet in die apps of instellingen. Je ziet enkel de battery usage van apps op de voorgrond, niet op de achtergrond. (Ofwel mis ik ergens een instelling.)
 
Ik heb de bron ontdekt en het zijn de dataverbindingen. Ik heb de simkaarten eruitgehaald en eventjes in een andere gsm gestoken. De Xiaomi aan de Wifi gelaten en deze haalt weer 48uur.

Probleem is dat je dat niet ziet in die apps of instellingen. Je ziet enkel de battery usage van apps op de voorgrond, niet op de achtergrond. (Ofwel mis ik ergens een instelling.)
Wakker houden,is dat niet het zelfde v verbruik batterij op de achtergrond ?
 
Terug
Bovenaan