Multimedia AV versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

jastas

Member
iTrader: 98% (113/115)
Gevraagde goederen
(AV) versterker
Ben op zoek naar een degelijke AV versterker, mét HDMI. Liefst met een netwerk aansluiting (internet radio).

Een gewone versterker (zonder HDMI dus) mag ook aangeboden worden, daar ben ik namelijk ook naar op zoek :music:
Moet 100% werken, en graag in een propere staat.

Graag merk, type en prijs vermelden aub.
 
Ik lees wel deze enkel hdmi passtrough ondersteund? Uit de handleiding : De audiosignalen die via de HDMI IN aansluitingen binnenkomen worden alleen via de HDMI OUT uitgestuurd (doorvoerfunctie). HDMI-bronnen worden niet weergegeven door de luidsprekers die op de AV-receiver zijn aangesloten.

Klopt dit? Want dan kan ik deze enkel voor audio gebruiken..
 
Ik lees wel deze enkel hdmi passtrough ondersteund? Uit de handleiding : De audiosignalen die via de HDMI IN aansluitingen binnenkomen worden alleen via de HDMI OUT uitgestuurd (doorvoerfunctie). HDMI-bronnen worden niet weergegeven door de luidsprekers die op de AV-receiver zijn aangesloten.

Klopt dit? Want dan kan ik deze enkel voor audio gebruiken..
Mijn av versterker is ook zo, maar eenvoudig opgelost via optische kabel van tv naar versterker.

Zo werkt ook alles, blueray, digicorder, en alles op de smart tv zelf zoals Netflix etc...
 
euh ik had er toch 5.1sound van de digibox en TV en DVD speler mee. klopt wel dat de source via optical was aangesloten. Nooit eigenlijk getest met alles puur op HDMI
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan