PC Onderdelen ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC (SEALED)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Oneindig

T0M

New member
iTrader: 100% (31/31)
Algemene informatie/specificaties
ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC (SEALED)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen, Kempen, Limburg en regio West-Brabant
(De aanbieding is ook op tweakers gezet)

Zeer recent aangekocht. Ongeopend in de verpakking met factuur.

Hier vind je de actuele prijzen.

2004415688.jpeg


Het gaat om de OC-editie, de overclockte versie: O12G-GAMING.

Minimum € 1400
Meeneem € 1600

Afhalen, brengen of opsturen (incl.) is mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees het ook. In die zin hoop ik toch op iemand met een voorkeur voor Asus. De OC Strix versie spreekt hopelijk meer aan.

*edit* Ik heb minimum van 2200 naar 2000 gezet en meenmeen van 2500 naar 2300. In feite heb je gelijk. Ik heb 'em gewoon teveel betaald en ondanks dat hij bijna niet te verkrijgen is, wil ik er eigenlijk niet meer tijd dan nodig aan verspillen. Dus heb ik maar een meer behapbare prijs ingesteld...

Mooie kaart. Succes met de verkoop. Je zal een liefhebber moeten vinden, wetende dat een MSI model slechts 1.829 kost bij Megekko ...
 
Laatst bewerkt:
*edit* Ik heb minimum van 2200 naar 2000 gezet en meenmeen van 2500 naar 2300. In feite heb je gelijk. Ik heb 'em gewoon teveel betaald en ondanks dat hij bijna niet te verkrijgen is, wil ik er eigenlijk niet meer tijd dan nodig aan verspillen. Dus heb ik maar een meer behapbare prijs ingesteld...
Kan je hem niet retour sturen? Vermoed dat je jouw aankoop bedrag zou moeten kunnen terug krijgen..
 
*edit* Ik heb minimum van 2200 naar 2000 gezet en meenmeen van 2500 naar 2300. In feite heb je gelijk. Ik heb 'em gewoon teveel betaald en ondanks dat hij bijna niet te verkrijgen is, wil ik er eigenlijk niet meer tijd dan nodig aan verspillen. Dus heb ik maar een meer behapbare prijs ingesteld...

Kan je hem niet retour sturen? Vermoed dat je jouw aankoop bedrag zou moeten kunnen terug krijgen..
Dat was helaas niet mogelijk.
 
denk dat je nog lang zal mogen wachten voor die prijs, heb wel enigzins interesse.
Ik heb me er al op ingesteld om een verlies van vijfhonderd(+) euro te incasseren.
Ik vermoed dat 2000 nog wel haalbaar is. De laagste, laatst bekende prijs was 2237,02. Gezien dit model nogal gegeerd is en op dit moment niet te verkrijgen is, lijkt het het wel realistisch.
 
Laatst bewerkt:
Een mooie kaart. De heel hoge prijs, ik snap niet dat die nog aangekocht wordt aan die prijs... Maar je kan ook moeilijk bergen verlies maken. Veel succes met de verkoop!
 
Prijzen zijn een beetje aan't dalen de laatste tijd. Mooie kaart maar je kan nu al een 3090 krijgen voor iets van een 2100€ tegenwoordig.
 
Prijzen zijn een beetje aan't dalen de laatste tijd. Mooie kaart maar je kan nu al een 3090 krijgen voor iets van een 2100€ tegenwoordig.
Dat klopt maar de ASUS ROG Strix OC 3090 blijft tussen de € 2860 en € 3180 zie ik. Als je met andere merken vergelijkt, heb je wel een punt natuurlijk.

Enfin, het is me al lang duidelijk dat ik zal moeten slikken. Heb 'em zonet onder de MSI geprijsd al hoop ik toch nog € 2000 te halen want dat vergelijk over merken heen gaat niet echt op in het geval van deze overclockte ASUS-kaart.
 
Heb de prijs intussen aangepast naar 1400 minimum en 1600 meeneem. Kwestie van dan maar gelijk onder de prijs te duiken van de goedkoopste 3080 Ti...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan