Apple MacBook Pro 2019 13,3" met Touch Bar, i5 1,4GHz, 8GB intern, 256GB (Qwerty) Spacegrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fritesso

New member
iTrader: 0% (0/0)
Ik ben benieuwd wat ik hier voor kan krijgen:

  • 1,4 GHz quad core intel Core i5
  • 8 GB RAM
  • 256 GB SSD
  • 13,3" Retina scherm (2560 x 1600 WQXGA)
  • Intel Iris Plus 645
  • 2 x Thunderbolt 3
  • QWERTY
 
Ne moeilijke hé, nu met de nieuwe M1's.

De nieuwe m1's draaien op alle gebied (batterijduur, prestaties, geluidsniveau, powerconsumption, ...) met enorme voorsprong cirkeltjes rond de Intel generatie, waardoor deze laatste eigenlijk irrelevant geworden zijn, tenzij je ofwel native Windows moet kunnen draaien, ofwel je ze aan een prikje kan aankopen.

Voor de nieuwe M1 macbook air (geen touchbar) betaal je net over de 1000€, voor de pro met touchbar net over de 1200€.

Voor iemand die geen nood heeft aan de touchbar (en velen hebben er een hekel aan), is de jouwe vermoedelijk niet veel meer waard dan de helft van de nieuwprijs van een Macbook Air, vind je toch een touchbar fan, of iemand die intensief videorendering doet bijvoorbeeld (waar de actieve koeling van de pro wat extra performance opbrengt), die zou eerder naar een pro gaan, zelfde verhaal, gezien de M1 een veelvoud sneller is dan de Intel, twijfel ik of je meer dan de helft van de nieuwprijs uit de wacht kan slepen.

SellYourApple geeft er nog 567€ voor (als minder dan 500 laadcycli hebt, anders maar 507€ meer), misschien kan je privé er nog wat meer van maken.

Qwerty, dus zeker in Nederland (tweakers) aanbieden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan