App tracking (netto) vermogen?

Ares

Member
Al wat rondgezocht op de site, maar niet direct iets gevonden. Als ik een duplicaat open, upfront apologies!

Enkele jaren geleden lanceerde Bank de Kremer hun app waar je, ook al was je er geen klant, een mooi overzicht kon maken van je netto vermogen en je zelfs projecties naar de toekomst kon maken. Uiteraard was de achterliggende gedachte dat ze je zo met advies binnen konden halen, maar het was wel handig om een centraal overzicht te hebben van vastgoed, pensioensfondsen, cash(flow), en beleggingen (inclusief link naar de trackers en projectie op basis van hoogte en frequentie van inleg)

Sinds ergens begin dit jaar of zo is die app enkel nog voor klanten, en om naar Bank de Kremer te verkassen enkel daarvoor, is me wat teveel van het goede. I know dat ik dat wellicht wel zelf kan gaan tracken en modelleren in Excel, maar dat mist de handigheid/UI van zo'n tool.

Tot hiertoe nog niets goed gevonden; gezien het breed scala aan mensen die ook wel met investing bezig zijn, iemand enige tips?
 

Dit is voor zover ik weet de meest complete tool die er is.
 
Terug
Bovenaan