Amerikaanse producten vervangen door Europese

Bluesky:
Seattle, Washington, United States
is een Amerikaans sociaal microbloggingplatform dat werd opgericht op 4 oktober 2021.

Signal:
is an American non-profit organization
Location. Mountain View, CA

Connect?
Wat is datte?

Oei, ik dacht dat eu waren :laugh:

Connect is de app om op lemmy te geraken.

Maak maar eens een nieuw google mailaccount aan en doe er een week of wat niets mee. Je zal zien dat je ongevraagde spam binnenkrijgt met de complimenten van Google. Natuurlijk, je eigen online gedrag draagt er aan bij, zeker als je je op Amerikaanse nieuwsbrieven abonneert.. dat is een grote lawine aan nieuwsbrieven in je inbox waar je je nooit voor opgegeven hebt.
Dat is zever. Welke spam krijg je met de complimenten van Google bijvoorbeeld?

Ik heb al ~15j een gmail account. Ik kreeg misschien 1~2 spam berichten per week en die worden opgevangen door de spam filter (en dat is wel met de complimenten van Google :P ).
Vorig jaar nog een nieuwe placeholder aangemaakt voor een project waar ik eigenlijk enkel docs gebruik, mail nergens gebruikt. Net eens op ingelogd: 0 ontvangen mails, niks in spam.
Andere e-mail adressen die ik gebruik om mij aan te melden op sites enzo, daarbij krijg ik meer spam.

Waar je je zelf op inschrijft (al dan niet zonder de kleine lettertjes te lezen), daar zit zo goed als altijd het probleem.

Bij hotmail.com is het alleszins rampzalig qua spam, ik gebruik nu 20 jaar hetzelfde account en zit al jaren alle junk mail te blokkeren of met rules op te ruimen, maar het blijft huilen met de pet op.

Oei, ik dacht dat eu waren :laugh:

Connect is de app om op lemmy te geraken.
Lemmy, ik lees dat dat een sterk communistische insteek heeft.

De 2 ontwikkelaars ervan zijn ook communisten.

Lemmy was created in August 2019 by two communist developers known as Dessalines and Nutomic.

Wilt daarom niks zeggen over het platform zelf.
Maar toch lees ik vaak dat kritiek op China of Rusland niet geduld wordt.

Bij hotmail.com is het alleszins rampzalig qua spam, ik gebruik nu 20 jaar hetzelfde account en zit al jaren alle junk mail te blokkeren of met rules op te ruimen, maar het blijft huilen met de pet op.

Bij mij is het net omgekeerd. Die blijft maar mails in spam gooien hoewel het dat helemaal niet is. Zo al mails van familie, notaris,...gewoon gemist. Nu moet ik altijd in de spam kijken om de deftige eruit te vissen.

Terug
Bovenaan