Computer AM4 mobo en DDR4

Status
Niet open voor verdere reacties.

mega_stihl

Member
iTrader: 100% (4/4)
Gevraagde goederen
Muis
Mobo AM4
DDR4
Ik ben dringend op zoek naar een draadloze computermuis. Vereisten zijn:
- korte USB receiver (geen van 5cm lang, echt zo een klein tsjoepke)
- ietsofwat ergonomisch
- relatief cheap-o
Moet niet dienen om te gamen ofzo, is voor sporadisch wat bureauwerk te doen

Daarnaast, moesten er nog mensen zijn die iets in de aanbieding hebben mogen ze dit zeker meedelen:

- Moederbord voor socket AM4
- 16GB DDR4

Moet ZEKER niet het van het zijn. Als iet ietsofwat in staat is om een beetje te OC'en ben ik al tevreden.
Richtprijs & regio meedelen.

Mogelijkheid tot verzenden (tenzij regio Leuven/Tienen) is wel een vereiste.
 
Ik zoek nog een AM4 moederbord, wat blijkbaar zeer schaars is in de tweedehandswereld, tenzij je op 2dehands.be kijkt waar ze ongeveer 97% van de nieuwprijs vragen ... Als ik nog geen DDR4 gevonden heb tegen dat ik een mobo gevonden zou hebben kom ik hier zeker op terug :)
 
Ik zoek nog een AM4 moederbord, wat blijkbaar zeer schaars is in de tweedehandswereld, tenzij je op 2dehands.be kijkt waar ze ongeveer 97% van de nieuwprijs vragen ... Als ik nog geen DDR4 gevonden heb tegen dat ik een mobo gevonden zou hebben kom ik hier zeker op terug :)

Dat is goed. Ik hoop zo snel als mogelijk mijn 32GB kitje te mogen ontvangen en mocht je nog steeds interesse hebben in mijn huidig 16GB kitje dan hoor ik het wel.
 
Sorry, ik had dit even uit het oog verloren. Ik check nog even met Cyaankali of zijn setje al beschikbaar is, anders ga ik bij magere-hein toehappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan