Volledige Set-ups AM4 Gaming PC - Workstation : Ryzen 3800X /32GB / RTX 2080 / ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
04/06/2023 23:00

kinxton

Member
W-V
iTrader: 100% (3/3)
Algemene informatie/specificaties
Zie beschrijving.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Oostende
Wegens niet meer nodig, verkoop ik m'n 'mastodont' van een workstation waar ik heden nog steeds enorm tevreden van ben, volledig, dus geen losse onderdelen!
Wat het leven allemaal niet doet met een mens éh, ouder worden, werken, huis-tuin-keuken, trouwen, kinderen,...

Bergen werk, bloed zweet en tranen, duizenden gedachten en uitgetypte verhalen, maar ook p0rnhub streams en dating chats met de knapste vrouwen uit het oorlogsvrije Oekraïene van toen, werden ermee verzet, o.a. ook de meeste berichten die ik ooit op 9lives.be bracht en me roem en faam gaven, werden met deze build naar jullie & de wereld gebracht. Dit is dus een UNIEKE buitengewone te grijpen kans, er zit geschiedenis in deze build! :ROFLMAO:

De grafische kaart zal behalve het afbeelden van ... je weet wel ... en af en toe wat gamen, het minst werk verzet hebben van al de graka die ik ooit heb gehad...
Terwijl ik dacht er ooit mee te gamen zat ik in een ander land ...

De case is voorzien van geluidsdemping die van origine aan de voor- en zijpanelen bevestigd zijn, en dus is de PC idle echt wel stil, ten minste als je 'm niet vlak naast je op je bureau zet, maar gezien de grootte eerder op de vloer.
Standaard hoor je de pomp wel wat zoals tegenwoordig met met quasi alle AIO koelers, maar als je dat wat verder finetuned, kan het nog verbeteren.
De koelingsprestaties van de Corsair Hydro zijn dus nog steeds op niveau en er werd NOOIT overclocked.
De Corsair Hydro, de voeding en case hebben al 2 voorgaande builds gezien, de voeding is dus van topkwaliteit, en ik ben er zeker van dat die nog jaren zal meegaan.

Minstens 1 x per jaar werd de build goed ontstoft, 2 weken geleden nog alles opgekuist met luchtblazer en stofzuiger omdat een van de fans wat lawaai begon te maken door stof.

Op enkele kleine onopvallende krasjes en gebruikssporen na is de case in topconditie en kan die nog voor vele toekomstige setups & upgrades hergebruikt worden.

Verder werden er natuurlijk M.2 SSD's in gebruikt, maar deze wens ik te houden, dus blijft volgende hardware nog over :
  1. AMD Ryzen 7 3800X
  2. Asus Prime X570-PRO
  3. Kingston HyperX Predator HX430C15PB3/8 8GB 1G x 64-Bit DDR4-3000 CL15 288-Pin DIMM
  4. NZXT H630 White case (met geluidsdemping) + alle originele case fans(waarvan 1 ongebruikte)
  5. Corsair Hydro H110i
  6. be quiet! Dark Power Pro 650W
  7. MSI GeForce RTX 2080 Sea Hawk X (ja betreft Sea Hawk X versie met liquid cooling & radiator)
  8. SATA SSD 2 x Corsair Force LE 480GB
  9. SATA SSD 1 x PNY CS1111 SSD 480GB
  10. SATA SSD 1 x Sandisk Ultra 3D 500GB (de p0rn collectie SSD) grapje!
Alle originele onderdelen die wegens onnodig uit de case gehaald waren tijdens de build, bv. HDD cages, zijn beschikbaar en worden apart meegegeven.
Ook de bijhorende kabels van de voeding en allerhande andere kabels die bij de build/moederbord horen.
Geen OS inbegrepen, maar werkt perfect met Windows 11.

Tweakers.net inventory list : https://tweakers.net/gallery/132497/inventaris/?inv_id=3226418

Bieden vanaf: € 700
Meeneem: € 1100


Foto geluidsdemping :

nzxt-h630-3.png


ekY9H1K.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan