Advies voor nieuw draadloos Gaming Headset

MasterP

Member
Beste leden,

Ik ga een nieuw draadloos gaming headset kopen maar ik weet niet welke ik zal kopen :/
Het wordt altijd gebruikt voor shooter games zoals Rainbow Six Siege - Call of Duty

PS: De Astro series zijn duur maar is het wel het geld waard?

Budget is rond de 200 EURO maar mag ook iets hoger zijn.

Alvast bedankt.
 
Ik vind Astro zijn geld wel waard ja.
Heb de A50 gen 2 en 3 gehad, nu gebruik ik de gen 4.
Voor PC heb ik een tijdje A40 TR gebruikt ten tijde van A50 gen 2.

Die Gen 4 werkt ook op alles.
PC, Xbox en PS werkt die allemaal op. (Moet je wel de Xbox versie kopen, de PS versie werkt niet op Xbox)

Voor de rest is een goedkopere optie de Logitech G pro wireless.
Heb die zelf ook maar heb er wel andere earpads voor gekocht want vond die setjes erbij niet dik genoeg.

Astro's zitten echt lekker ook al is het een vrij zware headset.
Ik gebruik meestal mijn Astro en als ik niet wil wisselen of door iets anders dan gebruik ik die Logitech.
Gewoon ter info Astro is ook van Logitech.

Zelf geen ervaring maar, maar HyperX zou ook goed zijn voor de prijs/kwaliteit naar wat ik ervan hoor.
Steelseries ook goed maar voor die topper zit je ook aan Astro prijzen.
Ben destijds van Steelseries naar Astro gestapt en denk als er nieuwe A50 komt dat ik die weer koop.
Altijd super content van geweest zowel comfort als geluid en toch een goede mic als ik mijn kameraden hoor.

Als je zelf wat verder wilt ontdekken.
Op die site kan je trouwens ook veel andere headphones vinden en die testen wel uitgebreid.
Kunt daar ook dingen als een mic test beluisteren enz.
 
Welke raad je aan? En raad je het aan om het bij Gamegear te bestellen?
Het is voor op PC te gebruiken.
Als je mensen even quote zien ze je reactie in een melding.
Nu kom ik er toevallig op uit. ;)

Die 2 raad ik zeker aan natuurlijk.
Je kan even de reviews eens doornemen die ik erbij had gepost, zodat je zelf een bepalende keuze kan maken.
Of misschien dat de prijs voor U de keuze bepaalt.
Persoonlijk vind ik de Astro fijner dan de Logitech, maar die kost ook wel een stuk meer.
Die Logitech zal ook niet teleurstellen, maar de Astro is iets beter qua geluid vind ik en comfortabeler.

Die Amazon link naar die Logitech was normaal de goedkoopste die ik vond en voor de Astro A50 is dat inderdaad Gamegear momenteel.
Daar heb ik mijne ook besteld in sale tijd geleden omdat die daar toen ook het goedkoopste stond.
Als je voor de Astro gaat, dan zou ik de Xbox versie sowieso aanraden omdat je deze dan op alle platformen kan gebruiken.
Moest je dan toch ooit een console kopen zal die werken en als je hem ooit zou willen doorverkopen is dat ook een pluspunt.
 
Als je mensen even quote zien ze je reactie in een melding.
Nu kom ik er toevallig op uit. ;)

Die 2 raad ik zeker aan natuurlijk.
Je kan even de reviews eens doornemen die ik erbij had gepost, zodat je zelf een bepalende keuze kan maken.
Of misschien dat de prijs voor U de keuze bepaalt.
Persoonlijk vind ik de Astro fijner dan de Logitech, maar die kost ook wel een stuk meer.
Die Logitech zal ook niet teleurstellen, maar de Astro is iets beter qua geluid vind ik en comfortabeler.

Die Amazon link naar die Logitech was normaal de goedkoopste die ik vond en voor de Astro A50 is dat inderdaad Gamegear momenteel.
Daar heb ik mijne ook besteld in sale tijd geleden omdat die daar toen ook het goedkoopste stond.
Als je voor de Astro gaat, dan zou ik de Xbox versie sowieso aanraden omdat je deze dan op alle platformen kan gebruiken.
Moest je dan toch ooit een console kopen zal die werken en als je hem ooit zou willen doorverkopen is dat ook een pluspunt.
Inderdaad quoten 😁

Ik ga de Astro A50 bestellen.
 
Inderdaad quoten 😁

Ik ga de Astro A50 bestellen.
Ik denk niet dat je er spijt van gaat hebben.
Wat je daar nog bij kan doen maar dat kost wel weer extra.
Is een mod pack kopen, dan krijg je lederen earpads en headband.
Dat laat iets minder geluid van buiten naar binnen en de headband padding is daar wel iets dikker.

Nu heb je dat nodig?
Ik persoonlijk niet maar heb het nu bij mijn laatste wel genomen.
Ervoor heb ik dat nooit gedaan.
Earpads kan je makkelijk magnetisch wisselen en de headband is klikken.
Ik heb die lederen headband altijd erop en dan de earpads durf ik nog wel eens wisselen.
Kan je ook altijd achteraf nog kopen maar nog ter info dus bij die keuze.

Veel plezier ermee! ;)
 
Ik heb veel verschillende headsets uitgeprobeerd omdat ik nogal kritisch ben op het comfort. Uiteindelijk moet je dat ding uren aan een stuk op je kop hebben dus was voor mij een van de belangrijkste zaken.

Uiteindelijk de razer blackshark v2 pro gehouden. Mega comfortabel en geluid vind ik wel echt goed, ook mic kwaliteit is goed, zeker voor de prijs van +- 140 euro.

Hoe bevalt de A50 qua comfort?
 
Ik heb veel verschillende headsets uitgeprobeerd omdat ik nogal kritisch ben op het comfort. Uiteindelijk moet je dat ding uren aan een stuk op je kop hebben dus was voor mij een van de belangrijkste zaken.

Uiteindelijk de razer blackshark v2 pro gehouden. Mega comfortabel en geluid vind ik wel echt goed, ook mic kwaliteit is goed, zeker voor de prijs van +- 140 euro.

Hoe bevalt de A50 qua comfort?
De A50 is heel goed qua comfort.
 
Terug
Bovenaan