Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorige week begonnen met CSS te leren, en met lichte zekerheid kan ik zeggen dat volgens mij de background-color voor de .sv-rating class dient aangepast te worden
Vorige week begonnen met CSS te leren, en met lichte zekerheid kan ik zeggen dat volgens mij de background-color voor de .sv-rating class dient aangepast te worden
Dat klopt als een bus boven water! De standaard geconfigureerde background-color moest verwijderd worden zodat hij de kleur overerfde van zijn parent! (zou normaal geen issue mogen zijn, ware het niet dat de frontpage artikelen geen standaard lay-out hebben)
Ik weet niet of het al werd gemeld.
Maar nu lijkt het alsof elke post al een duimpje gekregen heeft
Eigenlijk toch straf dat er zoveel tijd en energie moet gestoken worden in het ontwikkelen van een oplossing, die in feite Ier zo super is, omdat enkelingen zich niet kunnen gedragen.
En in feite een forumbrede aanpassing doorvoeren voor 1 subforum.
Eigenlijk toch straf dat er zoveel tijd en energie moet gestoken worden in het ontwikkelen van een oplossing, die in feite Ier zo super is, omdat enkelingen zich niet kunnen gedragen.
En in feite een forumbrede aanpassing doorvoeren voor 1 subforum.
De strijd met de repkes is al bezig sinds de dag dat we het aangezet hebben op TNG ~15 jaar (of langer?) geleden (waar ik tot de dag van vandaag nog steeds spijt van heb dat ik dat niet geveto'd heb). We hebben oa toen:
Een mega uitgebreide tool gebouwd om abusers te detecteren (de fameuze "repkes traders")
De punten opgesplitst per subforum omdat het zo'n gigantisch vertekend beeld gaf dat iemand met duizend punten via bvb Zwamposts plots een Software Forum expert leek als ie daar iets ging gaan posten (wat uiteindelijk es bij een zeer grote voetbalmatch de forumdatabase obliterated had door alle berekeningen die dat vereiste haha, sorry not sorry)
Het systeem ooit terug afgezet en dan heeft iemand (sorry dat ik je naam vergeten ben, ik twijfel tussen twee personen) een e-mail heeft geschreven naar de CEO van Telenet himself en die kwamen vragen what in the glorious fuck was going on.
De punten staan hier inmiddels ook allemaal op 0, behalve op de frontpage artikelen (wederom een prachtige hack).
Het helpt wel niet dat de makers van deze forumsoftware het nogal knullig hebben geïntegreerd hoogstwaarschijnlijk omdat quasi geen enkele andere community die repkes zo misbruikt als hier Maar deze aanpassing is niet alleen voor P&A, het fixte nog een andere zeer missing core feature, die geen andere add-on aanbood (en heeft ook nog een BOEL ander dingen die we express afgezet hebben om jullie niet nog meer te laten flippen dan enkel het duimpje ).