Mobiliteit Aanhangwagen enkelas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/02/2021 17u00

Riverdale27

Member
iTrader: 100% (7/7)
Algemene informatie/specificaties
Aanhangwagen enkelas
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Wegens aankoop van mijn eigen aanhangwagen, verkoop ik de aanhangwagen voor mijn schoonvader, die ik altijd gebruikte. Hij doet natuurlijk wat hij moet, maar hij kan een nieuwe verlichtingsset gebruiken (30 a 50 euro) en wellicht op korte termijn nieuwe banden. Onlangs nog tweemaal een 25 tal boordstenen mee vervoerd zonder problemen (das zeker 500 kg). Hij heeft deze indertijd zelf gebouwd, dus je moet ook een identificatieplaatje laten maken (kan op vele plaatsen) en die erop aanbrengen. Dan ben je weer helemaal in orde.

Afmetingen zijn 192 x 118 cm. Grote MDF of multiplex platen krijg je er dus niet standaard in, maar wat ik altijd deed is simpelweg wat balkjes er dwars overheen leggen (gaatje erdoor boren en vastbinden), en daar je platen op laten steunen. Dan goed vastbinden aan de rails en die gaan nergens meer naartoe. Geen enkel probleem om zo grotere stukken te verplaatsen.

Ik kan moeilijk inschatten wat die nog waard is, dus ik ga kijken wat "de markt" bepaalt. Meeneemprijs 375 euro, maar we zien wel waar we uitkomen qua boden. Laten we zeggen dat we eind februari altijd wel een deal zullen hebben.

Let op: deze aanhangwagen staat ook op tweedehands (maar ik zal hier altijd rapporteren over de status daar indien nodig)! In de regels wordt specifiek eBay vermeldt en niet 2ehands, dus ik veronderstal dat dit OK is. Indien niet, excuses daarvoor. Momenteel daar al een bod van 200 euro ontvangen.


Locatie Hasselt.



$_86.JPG
$_86.JPG
$_86.JPG
$_86.JPG
$_86.JPG
$_86.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan