4k tv

Vandaag geleverd en toch wel gigantisch. Installeren gaat tricky worden.

Gingen ze normaal de oude meenemen, maar ze vroegen of ik die wou houden want anders belandde die op het stort.
Double win uiteindelijk want die werkt nog quasi perfect.
 
Vandaag geleverd en toch wel gigantisch. Installeren gaat tricky worden.

Gingen ze normaal de oude meenemen, maar ze vroegen of ik die wou houden want anders belandde die op het stort.
Double win uiteindelijk want die werkt nog quasi perfect.
Ge had zelf niet door dat "we nemen hem mee" een gunstmaatregel is? :D
 
Ze hadden niet moeten zeggen dat het anders gewoon werd weggegooid. :ROFLMAO:
Kan niet goed tegen dat perfect werkend materiaal niemand meer kan dienen.
Als ze dat niet hadden gezegd, hadden ze het mee :) .

Even u historie nagelezen.

Dus als ik het goed versta had je last van dode pixels, wat gewoon enkel maar in één film bleek te zijn (hier ook al gehad, was bepaalde serie, niet te zien in andere content dus weet je dat het aan de content ligt), heb je een nieuwe tv gekocht (enkel opleg moeten betalen, kost van vervangen paneel oude OLED afgetrokken van de prijs) en heb je dus nu twee werkende tv's? Niet slecht :p
 
Even u historie nagelezen.

Dus als ik het goed versta had je last van dode pixels, wat gewoon enkel maar in één film bleek te zijn (hier ook al gehad, was bepaalde serie, niet te zien in andere content dus weet je dat het aan de content ligt), heb je een nieuwe tv gekocht (enkel opleg moeten betalen, kost van vervangen paneel oude OLED afgetrokken van de prijs) en heb je dus nu twee werkende tv's? Niet slecht :p
Jep en daarbovenop net nog 150 euro cashback aangevraagd, geldig tem half augustus ergens.
Totaalprijs is dus ongeveer 700 euro voor een topmodel van dit jaar, zonder een topmodel van 4 jaren geleden te moeten wegdoen.
Kan het zelf nog bijna niet geloven maar toch blij dat ik die reparatie heb aangevraagd.

hr0OsHe.jpg
 
Na een gebruik vanaf april tot nu is mijn TV of one-connect box kapot.

Vandaag proberen aan te zetten en hij doet het niet. De box zelf maakt een klikken geluid en er gebeurt niks niet meer :cautious::cautious::cautious:

Frustrerend voor een nieuwe TV waar je toch een pak geld voor betaald. (Nu moet de service aan huis komen om hem te herstellen of om te ruilen)
 
Terug
Bovenaan