Monitoren 2x LG 32GN650-B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/05/2023 18:00

Barkey

Member
iTrader: 100% (20/20)
Algemene informatie/specificaties
2x LG 32GN650-B 100€/stuk
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Herentals
Wegens overstap naar een nieuwe monitor doe ik deze weg. Aangekocht bij Alternate (08.12.2022) en Amazon.nl (02.01.2023)
Ik had deze aangekocht om met mijn oudere LG monitor een triple screen setup te maken maar het neemt teveel plaats in en ik gebruik de triple setup praktisch nooit.
Beide monitoren komen met aankoopbewijs en de doos. Nieuwprijs voor deze ligt rond de 330€. Ik had graag 100€ per stuk gehad. Geen dode pixels gevonden.

specs
 
Damn dat was snel, was exact wat ik zocht. Moest het toch niet doorgaan ben ik ook kandidaat.
Ik wou deze ook nog aanbieden:
Monitor Coolblue

Dat is eigenlijk het vorige model, geen 165hz OC maar 144hz. Verder praktisch hetzelfde. Deze is wel al een stuk ouder, aangekocht bij Coolblue eind 2019. Doos nog aanwezig. Moest je hier interesse in hebben hoor ik het graag.
 
Ik wou deze ook nog aanbieden:
Monitor Coolblue

Dat is eigenlijk het vorige model, geen 165hz OC maar 144hz. Verder praktisch hetzelfde. Deze is wel al een stuk ouder, aangekocht bij Coolblue eind 2019. Doos nog aanwezig. Moest je hier interesse in hebben hoor ik het graag.
Wat moet je er voor hebben?
Too bad dat de andere al weg zijn, anders had ik ze misschien direct alle drie genomen :thinking:
 
Vraag ik me ook af.
Ik heb een meeneemprijs gegeven nadat 2 personen interesse tonen, heb beide ook getagd met een 👍 toen ik de prijs had toegevoegd dus dan was het een kwestie van first come first serve
 
  • Leuk
Waarderingen: jee
Vraag ik me ook af.
Ik heb een meeneemprijs gegeven nadat 2 personen interesse tonen, heb beide ook getagd met een 👍 toen ik de prijs had toegevoegd dus dan was het een kwestie van first come first serve
Ik had gehoopt te kunnen bieden vanaf een min. prijs, was zeker min. €100 waard, die andere 2 zeker min. €150.
 
Goh, ik zou het snappen als ik niet direct reageer. Echter dacht ik toch dat de minimum hoffelijkheid, gezien mijn interesse, de kans te krijgen om als eerste te kopen...
Zit hier niet constant op refresh te drukken, noch heb ik push meldingen aanstaan.

Opnieuw spijtige zaak maja ieder zijn waarden zeker.
 
Deze thread mag gesloten worden. Allemaal verkocht. Zeker aangezien er alleen maar verder geklaag komt.

Ik kies zelf hoeveel ik ervoor wil hebben en heb de prijs speciaal laag gehouden om snel te verkopen en dat is gelukt. Jee heeft al betaald, zijn monitor vertrekt straks met de post en soulblade komt morgen afhalen. Ik kan ze niet in 2 zagen om iedereen tevreden te houden. De regels zijn nu eenmaal meeneem = meeneem en de eerste die dat bied heeft ze. Ik heb alle begrip dat niet iedereen 24/7 de computer in de gaten heeft maar aan de andere kant, als je interesse toont en je ziet dat de andere 2 meteen verkocht waren aan een mooie prijs hou je het wel even in de gaten denk ik dan
 
  • Leuk
Waarderingen: jee
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan