2x Dell Precision 5720

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pompi

Active member
iTrader: 100% (10/10)
Bij de lenteschoonmaak hier op 2x Dell 5720 All in One gestoten ; die staan al 2,5 a 3j ongebruikt op de kast..
Waren dure toestellen bij aankoop, durf niet zeggen wat dat nog waard is, als er iemand een idee heeft ( of interesse heeft.. )
Thx.

Volgens tweakers

Intel Core i7-7700
AMD FirePro W7100
16GB (denk niet dat de versie met 8GB gaat aangekocht zijn, twas voor CADtekenen bedoeld; kan ze wel is opstarten maar wil er geen onnodige tijd aan kwijt)
512GB SSD
 
Heb er op mijn werk nog zo eentje gehad.
De uwe zijn wat middle of the range, de onze hadden een Xeon CPU en de snellere firepro wx7100.
De onze hadden ook touch screen, weet niet of de uwe er hebben?
Ook kon je kiezen uit een nvme of een gewone sata SSD, ook een redelijk verschil.
Is een niche toestel, beetje een kopie van de 27" iMac(pro) maar dan voor het doelpubliek dat vooral Windows software moet draaien.

Net doordat het wat niche is, is het lastig daar een prijs op te zetten, dit zijn toestellen die vooral professioneel gebruikt werden, en pro's kopen zelden tweedehands toestellen van 4 à 5 jaar oud!

Ik twijfel of je ver boven de 500€ gaat geraken, terwijl ze eigenlijk een (heel) stuk meer waard zijn...
 
Laatst bewerkt:
Heb er op mijn werk nog zo eentje gehad.
De uwe zijn wat middle of the range, de onze hadden een Xeon CPU en de snellere firepro wx7100.
De onze hadden ook touch screen, weet niet of de uwe er hebben?
Ook kon je kiezen uit een nvme of een gewone sata SSD, ook een redelijk verschil.
Is een niche toestel, beetje een kopie van de 27" iMac(pro) maar dan voor het doelpubliek dat vooral Windows software moet draaien.

Net doordat het wat niche is, is het lastig daar een prijs op te zetten, dit zijn toestellen die vooral professioneel gebruikt werden, en pro's kopen zelden tweedehands toestellen van 4 à 5 jaar oud!

Ik twijfel of je ver boven de 500€ gaat geraken, terwijl ze eigenlijk een (heel) stuk meer waard zijn...
cava in dat geval gaan ze hier gewoon als administratieve pc's naar de werkvloer, bedankt voor de inschatting!
(tzijn idd SSD/niet touchscreens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan