1060 6GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToasT

Well-known member
Crowdfunder FE
Pittem
iTrader: 100% (3/3)
Weg wegens aankoop 3070ti

Ik zou nog eens goed moeten zoeken of ik nog het aankoopbewijs of zo heb, maar ik dacht dat het een KFA2 is.
Heeft een 3tal jaar goed gewerkt maar met de meer recente games haal ik toch niet meer genoeg FPS naar mijn zin.
 
Ik zou zeggen 160€ tot 200€ als je héél veel geluk hebt.

Je ziet er overal staan voor 250€ tot 350€ (terwijl je al 1070's en 1070 ti's voor 300€ kan vinden), maar je ziet dan ook dat ze al weken aangeboden staan zonder te verkopen.

Zelfs die aan 200€ te koop staan blijven er mee zitten...

Met dank aan het overaanbod van iedereen die hun back-up kaartjes plots (heel begrijpelijk) op de markt smeten omdat ze die waanzinnig hoge prijzen zagen.
Heb het zelf ook gedaan een dikke maand geleden, 380€ gevangen voor een RX580, nu blijven ze aan 275 er al mee zitten...

De tijden dat je goud voor oudere kaarten krijgt en ze bijna dezelfde dag weg zijn is voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen 160€ tot 200€ als je héél veel geluk hebt.

Je ziet er overal staan voor 250€ tot 350€ (terwijl je al 1070's en 1070 ti's voor 300€ kan vinden), maar je ziet dan ook dat ze al weken aangeboden staan zonder te verkopen.

Zelfs die aan 200€ te koop staan blijven er mee zitten...

Met dank aan het overaanbod van iedereen die hun back-up kaartjes plots (heel begrijpelijk) op de markt smeten omdat ze die waanzinnig hoge prijzen zagen.
Heb het zelf ook gedaan een dikke maand geleden, 380€ gevangen voor een RX580, nu blijven ze aan 275 er al mee zitten...

De tijden dat je goud voor oudere kaarten krijgt en ze bijna dezelfde dag weg zijn is voorbij.
al aan 275? :tongue:
Ik heb er 2 jaar geleden 3 verkocht aan 100-110 per stuk. had ik ze maar gehouden :wallbash:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan