Dragonix
Legacy Member
Beste 9livers
Dit jaar ben ik in totaal 5 dagen en half ziek geweest en als ik nu bij mijn time sheets ga kijken vind ik een overzicht van die ziektedagen enzo zie ik het volgende.
extra info: er is anderhalve dag ziekte bij tijdens mijn proefperiode.
Ziekte (Dagen) Geregistreerd
Ziekte 5
Totaal 5
M-Ziekte/Ongeval met doktersattest (+ 1 dag) (Dagen) Geregistreerd
Ziekte : gewaarborgd maandloon 0,5
Totaal 0,5
In januari (anderhalve dag ziekte) stond er op mijn loonfiche dat ik een halve dag ofzo betaald werd (1 dag was carensdag).
Wat ik me nu zorgen in maak is dat er maar een halve dag gewaarborgd maandloon is in plaats van 4,5 (vorige week 4 dagen thuis geweest wegens ziekte en dus niet meer in mijn proefperiode)..
Klopt dit?
Dit jaar ben ik in totaal 5 dagen en half ziek geweest en als ik nu bij mijn time sheets ga kijken vind ik een overzicht van die ziektedagen enzo zie ik het volgende.
extra info: er is anderhalve dag ziekte bij tijdens mijn proefperiode.
Ziekte (Dagen) Geregistreerd
Ziekte 5
Totaal 5
M-Ziekte/Ongeval met doktersattest (+ 1 dag) (Dagen) Geregistreerd
Ziekte : gewaarborgd maandloon 0,5
Totaal 0,5
In januari (anderhalve dag ziekte) stond er op mijn loonfiche dat ik een halve dag ofzo betaald werd (1 dag was carensdag).
Wat ik me nu zorgen in maak is dat er maar een halve dag gewaarborgd maandloon is in plaats van 4,5 (vorige week 4 dagen thuis geweest wegens ziekte en dus niet meer in mijn proefperiode)..
Klopt dit?
