ZyphO
Legacy Member
Heb een vraagje betreffende over de BTW nummer in het algemeen.
Is het eigenlijk zo dat als je amper iets verdiend als zelfstandinge maar wel alles qua kosten ( gas , gsm , internet ,.... ) enzo inbrengt. Dat het voor mij zelf geen voordelen teweeg brengt maar alleen maar zware nadelen ?
Want heb maar momenteel €500 verdiend in de afgelopen maanden als zelfstandige. En er zijn mensen die zeggen dat dit totaal niet zou interessant zijn voor mij. En dat die personen die me dit aangeraden hebben , mij serieus in de zak zouden gezet hebben ? Terwijl de personen die me dit aangeraden hebben , zeiden dat dit de eerste 3 jaar enorme voordelen kan geven qua terugbetalingen enzo...
Is het eigenlijk zo dat als je amper iets verdiend als zelfstandinge maar wel alles qua kosten ( gas , gsm , internet ,.... ) enzo inbrengt. Dat het voor mij zelf geen voordelen teweeg brengt maar alleen maar zware nadelen ?
Want heb maar momenteel €500 verdiend in de afgelopen maanden als zelfstandige. En er zijn mensen die zeggen dat dit totaal niet zou interessant zijn voor mij. En dat die personen die me dit aangeraden hebben , mij serieus in de zak zouden gezet hebben ? Terwijl de personen die me dit aangeraden hebben , zeiden dat dit de eerste 3 jaar enorme voordelen kan geven qua terugbetalingen enzo...

