Dubbelpunt
Legacy Member
Aangezien ik mij maandagmorgen en dinsdagmorgen verveel, wil ik een job aanvaarden als vrijwilliger. Deze is dus laag betaald, maar het is wel een chill aangenaam jobke.
Nu heb ik een eenmanszaak in hoofdberoep en ik wist niet of ik dit wel mocht uitoefenen. Op het internet vind ik officiële sites die beweren van wél, maar mijn boekhouder zegt dat ik dit niet mag doen.
Wie heeft er nu gelijk?
ps: ik ben sportleraar van beroep, sorry voor de domme vraag maar mag ik mijn Aquarius frisdrankjes inbrengen als onkost? Dit is toch een deftig bedrag ieder kwartaal.
Nu heb ik een eenmanszaak in hoofdberoep en ik wist niet of ik dit wel mocht uitoefenen. Op het internet vind ik officiële sites die beweren van wél, maar mijn boekhouder zegt dat ik dit niet mag doen.
Wie heeft er nu gelijk?
ps: ik ben sportleraar van beroep, sorry voor de domme vraag maar mag ik mijn Aquarius frisdrankjes inbrengen als onkost? Dit is toch een deftig bedrag ieder kwartaal.
